*Udon'tKnowMe* Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Jeg tror det.. vår hund forandret seg veldig da jeg var gravid.. ble hønemor og passet på meg uansett hvor jeg gikk... =) var aldri sånn før..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2008 gråt om du gikk et sted han ikke fikk være med? satt på magen din? slikket deg? var han sånn?
*Udon'tKnowMe* Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 ja =) eller, ikke satt på magen, men var fæl å legge hodet på magen... hele tiden.. og knurra til folk dersom de tok på den og så ble han veldig rolig ellers og.. slutta å være helt i hundre rundt meg, og slutta å stikke av når han var løs =) ble veldig snill rett og slett =) (ikke at han var slem før da men)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2008 hm.. dette kan ikke være en god ting. håper jeg bare er paranoid!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2008 jeg? hvordfor mobber du meg sånn? slemming! jeg dør heller en å få barn alene igjen!
*Udon'tKnowMe* Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Kunne vel ikke jeg vite =) Da får du krysse fingrene for at hunden bare er ekstra glad i deg for tiden =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. juli 2008 hehe.. det er det jeg gjør! jeg liker ikke den hunden en gang. så det kan jo hende den prøver og smiske ;-) eller at jeg er paranoid. har vært det før.. hehe
EierIkkeFantasi Skrevet 23. juli 2008 #11 Skrevet 23. juli 2008 ganske sikker på det ja..hunden vår ble skikkelig overbeskyttende overfor meg..passet godt på ja
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 23. juli 2008 #12 Skrevet 23. juli 2008 Tror nok det ja. Faren til ei venninne hadde en hund som aldri brydde seg om henne. Helt til hun ble gravid. Hunden skulle være ved henne hele tiden. Fulgte henne der hun gikk og skulle ha hodet på magen hennes.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. juli 2008 det kan jo hende at han plutselig like meg fordi jeg er den eneste som er igjen i norge? *håpe håpe*
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. juli 2008 #14 Skrevet 24. juli 2008 Hehe.... Båe hunder og katter reagerer meget mye på graviditet! Katta mi skulle ikke ligge i fanget til samboern min i det hele tatt hun i de 9 mnd ,kun mitt fang og helst hodet oppå magen! Helt syktt, har aldri opplevd slikt før!! kanskje du skal ta deg en test mortilgunnar? hehe......
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. juli 2008 jeg skal det. jeg skal det etter på, jeg må bare kvinne meg opp først. men jeg tror ikke jeg er det altså. har jo den p-sprøyta og alting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå