Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge ammet dere? Jenta her er veeeldig glad i puppen enda iallefall :) Sjefen bare rister på hodet å mener jeg bør slutte snart, for snart grenser det visstnok til incest?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med hun er 11 mnd av nicket ditt.. Og dette grenser jo ingen steder til incest.. Har aldri hørt noe så dumt i mitt liv.. Jeg amme første mann til han var 10 mnd og nr til hun var 7mnd, men slutter fordi da hadde jeg ikke mer melk igjen, hadde vært vanskelig siden de begge var 4 mnd.. Hadde egentlig bestemt meg for å amme til de var ett år minst, for så å se det ann.. Men vet om flerne som ammer til de er langt over ett år, og har aldri sett på dette som incest. Vil ikke kalle det det før de er mange mange år.. Blir litt provosert av slike utalser som denne sjefen din har kommet med..Forstår jeg det slik at du har begynt å jobbe igjen? Ikke la han ødelegge for deg, og gi henne morsmelk så lenge som du vil.. Er jo bare kjempebra:)

Skrevet

Har ingen planer om å slutte med det første nei, det er jo bare litt puppings om morgenen (for å drøye stå opp tiden med en time:) og kosepupp på kvelden før hun legger seg. Hun er 11 mnd. ja og koser seg virkelig med puppen.

Sjefen er jo litt merkelig da. Hun mente at når de var rundt ett år, så begynner de å se på pupper som noe erotisk, og da blir det incest... Må jo bare le litt for meg selv av henne (og nei, hun har ingen unger selv:)

Skrevet

Nei lyser jo lang vei at hun ikke har barn selv.. *ler* Og det er alltid noen bedrevitere rundt oss.. Ingen som reagerer på at en ammer lenger enn barnet er ett år med tanke på incest iallefall.. La jenta di ha den kosestunden du, ingenting er bedre enn morsmelk sies det. Hjelper mot immunsystemet og allergier så du gjør jo barnet ditt en tjeneste også:) Fortell det til sjefen din, så kan du legge til at hun nok ser annerledes på det om hun får barn. Eller er hun gammel? misunner hun deg kanskje? Aldri fått noen barn, og sliter med dette?

Skrevet

Begge mine sluttet av seg selv da de var rundt 14 mnd. Plutselig en dag ville de ikke ha mer.

Sjefen din høres ut som en tosk, for øvrig :)

Skrevet

nr en til hun var 7 mnd og nr 2 til hun var 9,5 mnd.

Nr 1 for hun ville ikke mere, og nr 2 fordi jeg tok en migrenetabl som jeg måtte vente 24t med å amme, og siden det gikk så fint å ikke amme henne det døgnet lell jeg var til stedet, så sluttet jeg bare.

For da begynte jeg bare å ta den migrene medisinen når jeg hadde migrene, enn å slite med det :)

Ellers har jeg alltid tenkt jeg skal prøve å amme opp til året da. Men et gikk så naturlig av seg selv å slutte de gangene

Skrevet

Incest har ingenting med amming å gjøre. Hva er problemet hennes? At du har ammefri? Min sjef prøvde å dytte på meg både fri og ekstra permisjon (ville ikke ha meg tilbake i jobb pga ammefrien jeg krevde) for at jeg ikke skulle ta ut ammefri. Dessuten prøvde hun å dirigere hvor mye jeg skulle amme. Hun kom ikke langt med den, for å si det slik.

Amming er en privatsak. Så lenge det ikke går utover dine prestasjoner på jobb trenger du ikke bry deg med hva hun sier.

Skrevet

Amm i veg du. Kos deg med jenta di så lenge det er greit for dere begge.(deg og jenta)

Jeg ammet eldste til han var nesten 2,5 år, og lillemor til hun var 1,5 år.

Hadde en sjef som reagerte på at jeg fortsatt tok meg 1/2 time ammefri hver dag, men da var guttungen 2 år, så jeg kan jo på en måte forstå det nå.

Jeg var lærling da, og alenemor, så jeg benyttet meg veldig av mine rettigheter da. -ammet bare morgen og kveld, så jeg hadde strengt tatt ikke behov for det.

Skrevet

Jeg ammet i 18 + 13 + 20 + 13 + 15 + 13 + 17 + 21 = 130 mnd = 10 år og 10 mnd ;-)

Am så lenge du har lyst du og ikke bry deg om sure sjefer. :-)

Skrevet

Jeg tar ikke ammefri, så det er nok ikke det hun reagerer på, og hun er like gammel som meg, så ikke gammel og bitter heller :) Men hun liker ikke unger da. Kanskje det som gjør det?

Brydde meg ikke så mye om kommentaren hennes da. Ammer så lenge jeg/vi vil jeg :) Det er jo så kos å sitte der i mørket på morgenkvisten med en liten, søvnig og slapp jente i fanget. Mmmm... Koser meg skikkelig jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...