Goodbye Kitty Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 jeg ble gravid på andre pergo kur sist, og husker at jeg var veldig dårlig den perioden jeg tok kuren. Ser ut som om vi må ha hormoner igjen og kan ikke si jeg gleder meg. Husker spesielt kvalme. Dee som går eller har gått på pergo, hvilke bivirknnger har dere?
mom2agirlandaboy Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Hei Husmoren! Jeg går på pergo nå, første kur. Er på dag 13,så det er flere dager siden jeg tok siste tablett. Har ikke merket noen bivirkninger, bortsett fra noen kviser... Så bra at du ble gravid ved hjelp av pergo sist!!! Lykke til denne gangen også! Har du prøvd lenge? Jeg er veldig spent.... Får man EL tidligere enn normalt når man tar pergo?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Hei:) Jeg gikk på pergo forrige pp, det var bare en enkeltkur. Men jeg hadde så og si ingen bivirkninger, litt hetetokter bare og kraftige EL-smerter. Håper du slipper unna bivirkningene denne gangen da! Lykke til:)
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 førrste pergo-kur på meg også jeg var kvalm,hadde skikkelige hetetokter og fikk kraftige EL-smerter. er på dag 18 og har fortstt litt EL-smerter. og så har jeg så sykt ømme brystvorter.og så har jeg et sånn trykk i underlivet,akkurat som om jeg må på do. men dette er vel normalt ved EL håper jeg? husker ikke hvordan det kjennes ut,ettersom jeg ikke har hatt EL på mange år. håper det kalffer for oss pergo-damer og alle andre damer her inne, så blir det mange babyer til neste mai
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 men jeg kan ikke si jeg fikk noe særlig EL-slim da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå