NyttNick Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Noen steder på nett hvor jeg kan bestille sea bronze kremer? Synes det er dyrt for en liten kremskvett på solstudioer..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har googlet det før og kom opp noen alternativer da.. Men husker ikke hva de het.. Tror jeg søkte på tan exeleration eller noe i den duren... Jeg kjøpt det ikke da så ingen erfaring med og kjøpe det over nett... Her går det for det meste i babyolje så får jeg masse fuktoghet samtidig.. hehe.. =)
NyttNick Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Hm..Må lete litt til da. Har falt for en krem fra sea bronze,men koster 40 kroner for 20 ml .
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Ja jeg har prøvd dem.. De er veldig gode.. =) Men har bare brukt de et par ganger.., tar ikke så ofte sol.. hehe.. Blir ganske så fort brun så fort solen titter frem på sommeren.., så tar bar noen få timer tidlig på sommeren for og få en anelse grunnlag.. =)
NyttNick Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 Heldig er du Må ta sol for å bli brun. Av en eller annen grunn blir jeg bare rød hvis jeg ikke har tatt sol først.
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 http://cgi.ebay.co.uk/Sea-Bronze-Stimulator-Solarium-Cream-Tan-Excelerator_W0QQitemZ370070079014QQcmdZViewItem?hash=item370070079014&_trksid=p3286.m63.l1177
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Ja har nok vært ganske så heldig.. for har i tillegg rødlig hår.. Så egentlig skulle jeg vel blitt brent hvis jeg tenkte litt for hardt på solen.. Kan nok si at jeg er meget heldig ja.. Kan ikke huske sist jeg brukte solkrem i Norge f,eks.. =)
NyttNick Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2008 Pepsimaximusa:får ikke noe opp påden linken. Ja,skal man bli brun her så må man nok ty til solarium. Reeegn..
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Hm..prøver igjen.. http://cgi.ebay.co.uk/Sea-Bronze-Stimulator-Solarium-Cream-Tan-Excelerator_W0QQitemZ370070079014QQcmdZViewItem?hash=item370070079014&_trksid=p3286.m63.l1177
NyttNick Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. juli 2008 Der kom jeg inn. Men var ikke den kremen jeg vil ha :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå