ayla05 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 om 15 timer så er jeg kommet frem til Bulgaria:) Jeg gleder meg sånn!! To uker i sol og varme og bare slappe av sammen med faren min og snuppa:) Men kjenner at panikken tar meg snart også da. Ikke er jeg ferdig å pakke og klarer liksom ikke å komme igang til å ta det sist! Dere får kose dere alle sammen i de neste to ukene så stikker jeg nok innom en tur når jeg kommer tilbake brun og fin:) sommerhilsen fra meg
ayla05 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 takk! pakker for harde livet nå. vanskelig å vite hva som skal være med ja!! Som vanlig blir det sikkert alt for mye!! he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå