Gå til innhold

må bare si det til noen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

om 15 timer så er jeg kommet frem til Bulgaria:) Jeg gleder meg sånn!! To uker i sol og varme og bare slappe av sammen med faren min og snuppa:) Men kjenner at panikken tar meg snart også da. Ikke er jeg ferdig å pakke og klarer liksom ikke å komme igang til å ta det sist! Dere får kose dere alle sammen i de neste to ukene så stikker jeg nok innom en tur når jeg kommer tilbake brun og fin:)

 

sommerhilsen fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk! pakker for harde livet nå. vanskelig å vite hva som skal være med ja!! Som vanlig blir det sikkert alt for mye!! he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...