Fru83 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Tok en positiv gravidtest i ferien min! For en følelse! fantastisk, etter 5-6pp var det deilig å se et tydelig kryss lyse mot meg! tror jeg er 7uker på vei nå...når bør en gå til lege? vet egentlig ikke så mye.. Lykke til alle jenter!
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 å du aner ikke hvor heldig du er!(det gjør du nok hihi gratulerer så masse og lykke til. skulle ønske det var min tur snart også
Fru83 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 var litt i tvil om jeg skulle skrive innlegget, for huske selv at det var med en viss misunnelse og beundring jeg leste andres "hurra-innlegg" jeg ble gravid den mnd vi ikke tenkte på det i det hele tatt, hadde nesten ikke sex, og koste oss flere kvelder med vin... håper det snart er din tur-fint at du er så ung!!!
Mikkemafian Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Gratulerer så mye:) Alle blir litt misunnelig, men så er det veldig godt å se at noen klarer det også Kos deg med den voksende magen...
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Så koselig!! Gratulerer:D
malla85 Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Gratulere!! Er misunnelig nu ja, har prøvd ca like lenge som deg. Håper å kunne følge med deg snart til 1. tri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå