Northernlights Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 http://www.presnc.org/content/view/216/230/ Snuser på billig eiendom for tiden, og håper det ramler inn penger en vakker dag, sånn at jeg kan kjøpe. =o) Billig!!
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 de ligner på husene i New Orleans.. koselige.. men ikke akkurat "built to last"..
Shabby Cheap Chic Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Fikk litt sånn haunted house følelse her nå....
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 uuæææh fikk veldig spøkelses følelse nå ja :s Men om du pusser opp mye tror jeg det huset i Goldsboro? Blir finest
Northernlights Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2008 Jeg elsker spøkelseshus =o) Jeg så for meg dette som lokaler for drømmen min: http://www.presnc.org/component/option,com_estateagent/Itemid,194/act,object/task,showEO/id,115/ Se for dere et skilt: The old thymers Eller Back in time Photos eller.....ja, hva som helst som har med "gamle" bilder å gjøre.
Northernlights Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2008 De gamle husene var built to last, da. Mye stødigere arkitektur i dem, enn i dagens hus, mange av dem. Liker den doktorens hus, men det koster 65 000 dollar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå