♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Hei! Noen som vet hvor mye lønn man får hvis man får innfridd søknad om omskolering pga helse??
Mamma05&08 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Da får man attføringspenger, som er ca. 60 % av full lønn..
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 min bestekompis får full lønn; 450.000 i tre år..kan søke om mer også. Aner ikke hvorfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå