Gå til innhold

*dreamer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei.... håper dagen har vært super=) masse nam nam kake.. hihi...

gjett hva... jeg lurer på om mensen er her... hmmm har i hvertfall en uidentifiser bar blødning... men det som er så rart er at jeg trudde jeg hadde el i morges.. hadde noe jeg trudde kanskje var el slim... kunne strekke det mellom fingrene... snooodig.... hvilken farge skal det være på el-slim? (sorry jeg spør)...

men om det er mens som kommer er jo det supert... i forhold til syklusen... er 4uker siden sist mens på fredag... weee... kanskje (vet ikke om jeg tør håpe) har jeg også bare mens i 1uke eller der om kring... teeenk så herlig... sukk... er veldig spent nå ja.. hehe

fått noe spennende i dag da?

klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!:)

Dagen har vært helt super!!:) Masse god kake og mange fine gaver.

Fikk parfyme, klær, wii fit og masse penger;)

Hmmm... hvis blødningen er rar, så er jeg nesten overbevist om at du er gravid jeg, hehe. Eller så kan det være EL, siden du hadde slim. Hvis man blør når man har EL så er man ekstra fruktbar!!:D

Ikke noe å si sorry for! Dette står på pernille.info: Eggløsningsslim - oftest blankt, men kan også være hvitt, gult, blankt m/ litt hvitt/gult/rosa/rødt/brunt i, hvitt m/ litt gult/rosa/rødt/brunt i eller gult m/ litt hvitt/rosa/rødt/brunt i. Ligner veldig på eggehvite, er veldig glatt og sleipt. Kan strekkes alt fra 1-25 cm, avhengig av kvaliteten. Det vil ikke absorberes av dopapiret, men legge seg oppå.

Jeg håper så innmari at du er gravid! Hvis ikke må du hoppe i høyet!!:D Men hvis det er TR så håper jeg at den bare varer en uke denne gangen!

Klem

Skrevet

heia.... er ikke lett og bli klok på detta greiene... i går kveld var jeg sikker på at mens kom.. jeg var veeeldig fornøyd med det... men nå i morges er det ikke noe lenger omtrent... håper det er bare fordi jeg har sovet og ligget stille hele tiden.. og at det tar seg opp løpet av dagen... jeg håper virkelig at det er mensen...hadde vært så deilig med et snev av normalitet før noe skjedde... + at den spåinga de driver med vøtt.. først så sa jo alle at det sku bli mai. men da skjedde det ikke noe... men så har alle sagt august... en liten mai/juni baby er fin fint.. hehe... så da skal jeg satse for full pupp(hehe) neste mnd.... jeg er veeeeeldig sikker på at det ikke har skjedd noe denne mnd altså.... så kryss fingrene dine for at det er tanta som kom i går og at hu bare blir en uke eller mindre.. hehe...

dagen din fin så langt da? det er min.. akkuratt stått opp jeg.. hihi... såååå deilig....jeg mener.. greit og nyte laaate morgnener så lenge man kan.. hehe

kos deg i dag

klæm

Skrevet

Har mensen kommet for fullt nå? Hvis den har det så krysser jeg fingrene for at den blir i max en uke denne gangen!:) Men hvis du ikke har blødd noe særlig mer, så må du se å få tatt deg en test snart!! Hihi;)

Så spennende at alle har sagt august da!:) Jeg har også blitt spådd gravid i august. Hadde vært såå koselig om det stemte for oss begge! Hvis du ikke er gravid allerede da;)

Dagen min har vært fin så langt. Er på jobb da, skulle veeeeldig gjerne hatt fri. Misunner deg, hehe. Men nå har jeg bare jobbing i morgen igjen, så har jeg fri til onsdag natt:) Du får nyte de laaate morgene, hehe. Reiser dere bort snart, eller skal du bare kose deg hjemme en stund til?

Klem

Skrevet

da har jeg hoppet i neste pp... =) 1 uke tidligere enn andre pp'er... jippi.... Det er i så fall så mye at jeg er ganske sikker på at det er tr som har kommet for fullt.... så nå er jeg veeeldig spent på om den varer 1uke.... kan i hvertfall håpe den ikke varer 3.. hehe...

Ja det hadde vært supert det=) så kan vi hjelpe hverandre igjennom siste semester(trimester.. hihi) på skolen... håper vi kan ta tidligere praksis osv... hehe... du og jeg på trilling og besøke Mari... sukk... hadde vært noe...

Har vært supert med fri disse to dagene... så nå er det bare i morgen fra 12-17 og lør 09-14 så er det friiiiii.... weeee... vi drar først ned til telemark, så på fjellet... fikk akkuratt vite at svigers ikke skal være der hele tiden...vi får noen dager for oss selv=) jippi... + at Anders sin 3år gamle niese kommer... så da kan jeg leke... jippi... hu er bare driiiiiit skjønn.... sukk..

Noen planer for lang helgen? bortsett fra og hekke.. siden el nærmer seg... (lov meg og sette inn ekstra gir nå da.... selv om du ikke har trua..) slit ut gubben=)

klæmers

Skrevet

Ååå så kjedelig at det var TR som kom!:( Men jippi at den kom en uke tidligere!!! Da satser vi på at ting er på vei til å normalisere seg, og at tanta bare blir hos deg en uke denne gangen:)

Ja det hadde vært så koselig! Tror nok Mari hadde blitt veeldig babysyk hvis vi hadde kommet og besøkt henne med babyene våres, hehe. Hååper vi får trille sammen til våren!

Så deilig at du bare jobber i dag og i morgen, så har du fri!! Hørtes herlig ut med telemark og fjellet:) Håper været holder seg fint! Supert at svigers ikke skal være der hele tiden da, koselig med litt tid for seg selv. Ååh så heldig du er som kan leke med henne, da hadde jeg blitt enda mer babysyk;)

Hehehe, okey da, skal slite ut gubben i helgen!!;P Utenom det så blir det bursdagsfeiring i morgen, og ellers skal jeg vel bare slappe av:) Reiser dere i helgen?

Klæm

Skrevet

tanta er litt rar da... veldig lite i forhold til hva som har vært de siste mnd... da har jeg jo blødd for en hel hær... men nå er det lite... er jo bare bra det forsovet... håper inderlig at tr forsvinner fort igjen...=)

Mari hadde blitt veeeeldig babysyk.. hu er jo det allerede, men det er denne gubben da.. hehe.. han er vist ikke liiiike baby syk...hehe.. mannfolk

Så da var det bare eeeen dag igjen... 5timer arbeid(det er jo lite) så er det ferie=) gleder meg som en unge..Anders henter meg på jobb i morgen kl2.. så åker vi med en gang.. blir deilig det... Hu Linea er drit herlig ja... man blir enda mer gira etter og ha vært sammen henne ja,, hehe

flink jente, stå på.. det ordner seg for snille jenter vet du. snart er det din tur=) kose deg masse i kveld da..

klæm

Skrevet

heia... bare si at jeg håper at alt blir bra de neste to ukene...kose deg masse... være flink og hekke.. hihi.... sender deg mob. nr på pm.. så kan du jo sende en mld om du kjeder deg.. vi er jo i gamle landet vi=)

sommer klæm te dæ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...