Ronja&Odin Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 og slutte og amme?`eller hvertfall trappe ned? er så lei av nattepupp at jeg tenker mer mme og grøt kansje gjør at hu sover hele natta.....? hv tror og mener dere? takker for svar
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Enhver må jo finne ut hva som funker best:0) Men ikke sikkert at hun sover noe bedre om du kutter ut puppen... Morsmelk er jo himla sunt! Personlig ville jeg ikke kuttet så tidlig, nei..
Ronja&Odin Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 hakke lyst og slutte men de sier hu vil sove bedre... hmmm
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Du trenger jo ikke slutte å amme selv om kutter nattpupp da. =)
Elle melle deg fortelle Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Her har mme og grøt aldri hjulpet på nattesøvnen så det er absolutt ikke garanti...
mammatil4gull Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 ja hadde han her bare tatt flaska greit så skulle han fått flaske om kvelden og pupp resten
Blåmandag¤ Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Hvem er "de"? Det hjalp ikke på nattesøvnen å gi mme og grøt her i alle fall. Hun begynte plutselig å sove hele natta da hun var 10 mnd, helt av seg selv.
M*A*S*H* Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Hvis du har ammet med suksess så langt syns jeg ikke du burde gi deg nå, dette med at de sover så mye bedre på MME tror jeg er veldig oppskrytt. Tenk heller at du kanskje har bare en måned eller to med nattamming igjen, etter som grøt og annen mat vil får større plass i næringsinntaket etterhvert. Jeg ville heller forsøkt vann på flaske enn å slutte med amming totalt hvis du tror det kanskje er mer kos enn mat ungen din er ute etter på natta. MME er mye styr pga flaskekoking etc og vi må være glad for at vi får til ammingen, det er utfordrende og slitsomt men belønnende likevel! Du er snart i mål:-D :-D Lykke til, uansett hva du velger. Hvis din baby lukter deg om natta kan det være nok til at hun/han våkner og vil ha pupp. Kanskje eget rom for babyen er en mulighet for å forsøke å kutte nattpuppen?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Du kan fint kutte nattpuppen nå. HS anbefalte oss å slutte med serveringen om natten da babyene var rundt 6 mndr og er begynt å få grøt. Da har de ikke behov for nattmat lenger. Du kan jo amme noen ganger om dagen selv om du kutter natten?
2 boys & now pink Skrevet 23. juli 2008 #10 Skrevet 23. juli 2008 Med minsten sluttet jeg å nattamme rundt 6 mndr. Dette fordi jeg aldri sov da. Han fikk mme eller pumpet melk til kvelds og av og til grøt/ velling, og sov godt på det. Angrer ikke. Hadde mye mer overskudd til både ham og broren når jeg fikk noen timer på puten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå