frøken blå Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Og hvilket merke? Jeg har mange forskjellige, men liker faktisk Dove sin bedre enn disse dyre L`Oreal og slikt.... Brukt på beina til nå, men mer armer og ansikt også, men orker ikke mage, rygg og alt.... DET viser jeg jo ikke til andre uansett =)
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Bruker på bena om jeg skal gå i skjørt/kjole i selskap og sånt. De er hviiiiiite, blir ikke brune på den vanlige måten. =) Har brukt loreal, men den er tom nå. Kanskje jeg skal prøve dove?!
frøken blå Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 flere som ikke liker dove fordi den gir "skjoldete" farge, men jeg liker den. venninna mi sverger til natusan holiday skin.
=Mina min og mej= Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 har prøvd mange forskjellige.. men en ny en på body shop er suuuper... cocoa butter everyday summer body lotion.. 179kr:)
Den drygaste Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 bruker piz buin sin, den er kjempegod for jeg kan velge hvor brun jeg faktisk vil bli. den blir bare gradvis brunere for hvert lag. så jeg holder meg til den. bruker bare på bena i og med at jeg bare får farge i trynet hehehe jeg er og blir en bleikfis for life!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå