<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 hei:) jeg ammer min sønn på 3 uker men har ikke nok til han.. så han får ogsa nestle morsmelk erstatning, mn den får han så hard mage av og får ikke til å bæsje.. har prøvt med malt og det hjelper litt.. er det noen av dere som har hatt samme probleme og som har prøvt noe anna?? en annen sort med ertstatning eller noe??
Vipsy Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jeg gav collettmme som jeg blandet med litt flytende malt. (moss malt extralt) etter anbefaling fra helsesøster.
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Gutte min fikk mme fra han var 10 dager og var masse hard i magen, så ille at vi måtte sette klyster noen ganger ikke gøy! det kan hjelpe å bare stimulerer litt ved åpningen med en ren finger med litt krem på.. ikke stapp den inn, bare bevegelse kan hjelpe dersom ikke malt hjelper. Gutten min fikken t-skje i skjeen som bitteliten og en spiseskje når han var større i hver flaske. Når gutten din blir fire mnd kan han få sviskesaft på glass det gjør susen og problemene forsvinner
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 * fikk en t-skje i skjeen ja... Mente jo en t-skje i flasken som bitte liten osv..
LivK har født Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Har ikke erfaring selv, men har hørt av andre at HIPP økologisk mme ikke gir hard mage. Verdt et forsøk! Tror den selges på Rema1000.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå