Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Har time til fredag, men glemte at absolutt ALT av potensielle barnevakter er "out of town".. "Timen" er jo bare på 10 minutter, så det går jo fort... Er det dumt og ha med minsten?? Eller bør jeg ringe og avbestille/endre time?
frøken blå Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har hatt med begge to jeg (1 og 5 år) De holdt på å rive ned persiennene mens jeg lå på knekkebenken der, men.... hihi....
Trojan Horse Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 hei. jeg har gjort det mange ganger! helt siden han var bitteliten. Nå er han fire, og var med tre ganger i forrige uke pga stengt barnehage. Det går helt fint. Tror ikke det er helt uvanlig.Har pleid å ha med en leke eller noe. Kiropraktorer er jo vant til barn. De behandler jo barn også!
Gulosten™ Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Går helt fint å ha med, har bestandig hatt med snuppa:) Av og til har hun fått behandling selv også
Gjest Sekretøsa Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Takk for svar... Bekymringa mi går mer på at han skal bli helt tullete (noe han har begynt med nå), og at rommet der er så lite at jeg ikke får plass til vogna... Vil jo ikke ha han løs heller, da kommer han til og krabbe oppå meg
Elle melle deg fortelle Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Jeg hadde med snuppa på snart året i dag. Gikk bra det til tross for at jeg var inne en time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå