EnMamma Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Så en poll/innlegg her: http://gronneskoger.blogspot.com/2008/07/pupper-solbrune-eller-melkehvite.html Jeg har aldri solt meg toppløs(der av ville jeg svart melkehvite), har sett at noen sier det er harry. Skikkelig harryjente jeg da Er ikke tøff nok til å bare legge meg et sted toppløs og her hvor vi bor ser naboene meg godt om jeg soler meg, så det frister ikke. Har noen strekkmerker på puppene etter svangerskap, så litt sol hadde kanskje ikke vært så dumt?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Melkehvite er de vel ikke.. Jeg legger meg ikke toppløs på strender her hjemme i Norge.. I utlandet så kan jeg vurdere det og tar da som regel noen toppløse dager for og få jevna ut fargen.. Drar også bikinitoppen lovlig bra sammen på terassen her hjemme... Kun niplene som skjules omtrent.. hehehe.. Men det er liten sjans for at noen skal se meg på terassen her nå plaggene eventuelt fyker da..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 I følge den hollywood trenden så er det harry å være brun, så da er ikke du harry:) Men man kan gjerne ha litt farge da, men skikkelig solbrun er visst helt ut:)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Ingen av delene orange is the new tan... he he
EnMamma Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 Jeg er alle fall solbrun på resten av kroppen, så da er jeg vel harry uansett da. Men om vinteren er jeg naturlig hvit, ikke noe fake tan Følger årstidene. Driver man ute om sommeren blir man jo brun om man ikke dekker seg helt til, men har vel mine tvil om at Hollywood kjendisene gjør særlig mye hagearbeid he he
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Ja da er du harry uansett, finnes ikke håp for deg;) Leste faktisk akkurat om denne hollywood trenden og der sa de at stjernene dekket seg til med store hatter og luftige kler når de var ute i solen og smurte seg med høy faktor, nettopp for ikke å få farge. Det var visst både umoderne og gidameien, man kunne få en rynke eller to ekstra som gammel hvis man fikk en streif av sol på seg:) Jeg soler meg sjelden, bare for å få en frisk sommerfarge, aldri for å bli brun. Så håper det betaler seg når jeg blir eldre når alle sole-seg-som-gale-venninnene mine ser ut som rosiner;) Men for å svare på spørsmålet ditt, pupper er finest som melkevite:) Og uten skille!!
EnMamma Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2008 Da kan jeg trøste meg med at jeg ikke er harry(på det området i alle fall) i tåkelur sine øyne thihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå