Gjest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Kom til å tenke på første gangen vi skulle teste etter at vi ble prøvere. Var 3-4 dager etter forventet mens, jeg har alltid skikkelige menssmerter før mens, men ikke den gangen. Så sambo skulle av en eller annen merkelig grunn være med inn på do, for å overvåke alt. Så sitter jeg der da og tisser på pinnen. og så er det BLOD på den når jeg tok den frem. Fikk mensen i samme sekund som jeg pissa. Nei - gud... det var vemmelig og flaut. Men sambo bare lo og vi kasta testen. HUFF neste gang vi testet fikk han ikke være med inn på do....
melkekua™ Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Hehe .... pinlig, men er man sammen så tåler man det meste ;o)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Hehehe.... Eksen min var også med på badet da jeg skulle teste. Jeg hadde nesten ikke sovet noenting den natta, var så spent på å teste morgenen etter. Dro han opp av senga tiiidlig om morran, og han sto helt i tåka og skjønte vel ikke helt hva som faktisk skjedde;)
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Oi, hehe:P Han må jo ha tålt såpass;) Jeg synes nesten det er litt flaut å aldri ha tatt en test jeg:O iom at jeg har en sønn:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå