Gå til innhold

dere som er str 36-38...

Anbefalte innlegg

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

hvor mange cm er dere rundt midjen, navlen og rumpa? og hvor høy er dere?

skal ned i str 38 igjen, men orker ikke gå etter vekta, fordi jeg ikke aaaner hvor mye jeg må ned egentlig... (hoppet mye opp og ned i vekt før). derfor vil jeg heller sette meg cm-mål=) nå er jeg altfor mange cm de fleste steder...=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 72 under puppa...

67 rundt midjen

87 over rumpa(jeg har en irriterende sprettrumpe som gir meg rørleggersprekk i absolutt alt jeg har på meg...)

aner ikke hva de betyr disse målene egentlig..

sitter her og hekler og hadde målebåndet ved siden av meg...

Skrevet

90 over stumpen, 70 rundt midja, og 90 over puppene.

Sånn ca:0)

Er 1,72

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

takk for svar=)

hvordan er du rundt navlen da? =)

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Chanelle - jeg mener å ha lest at det er det perfekte mål - 90-70-90 . så da er vel du perfekt da=) kanskje det er de målene jeg skal hige etter? =)

Skrevet

Jeg er 36/38, men finner ikke målebånd ;) Send over ett så skal jeg måle!?? Gjorde forresten et kjolekupp på Lindex her om dagen, kjøpte den for 69 kr, hadde kostet 299. Men den må være feilmerket eller noe, for den er i str 34! Og enda er den bittelitt stor over puppene, så jeg må sy i et par leg for at den skal sitte perfekt...

Skrevet

Hæ?? Du tuller :D

*knis* Perfekte mål...hehe...etter 4 unger. Den lever jeg lenge på;0)

Skrevet

90 over puppene... 70 rundt midjen og 96 over rumpa... Stooor rumpe iforhold til resten jeg da,, Hmphh.. Men har jo bare 56 i lår...

Når jeg ser tallene så skulle jeg sett helt merkelig ut.. Kanskje jeg gjør det.. hehehe.. Bruker for det meste 36/38.. Litt opp og ned..

Skrevet

Ja 170 høy er jeg forresten.. =)

Skrevet

70 rundt navlen

stakkarslige 80 rundt puppa... (min datter på fem år sa til meg da jeg kom ut av dusjen i dag: det henger og slenger hos deg mamma....)

:o)

Skrevet

og så er jeg et eller annet sted rundt 165 høy.. mulig det er et par cm mer.. aner egentlig ikke

Skrevet

Jeg har en inrømmelse og komme med.. hahaha.. Kom på det når dama ( nicket) over her nevnte at puppene hang og slang.. Tok av meg bh`en og brystmålet er vel nærmere 85 .. kremt... :P

Skrevet

1.65 høy, rundt puppene: 94, rundt midjen: 64, rundt navelen: 75, rompa: 97

Skrevet

163 cm ,

midje : 74

rompa : 92

navel: 77

Bryst : 87

Gjest Sauen og dingsen
Skrevet

Takk for svar, da har jeg noe å gå etter=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...