Gå til innhold

Jenter fra Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Hadde vert koselig å slå følge med noen som er i samme situasjon. Er en 87 mod. som nå er over i 2 pp! er alltid kjekkt å ha noen å dele sorger/gleder med etter som tiden går....ikke minst å få nye bekjenntskaper!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.. Jeg er fra bergen :o) Er i 7pp kjempe fortvilende...Skulle ikke være så lett som man hadde trodd,,,

Klem

Skrevet

Hei, hei, jeg er også fra Bergen. 35 år, gift og en sønn på 13,5 år. Er i... ehm... 3 pp, tror jeg... Kommer an på hvordan man regner... :-D Hekkeperioden er ihvertfall snart igang! :-D

Klem

Skrevet

*Ønsker_spire*: ja huff... skulle tro det meste var så enkelt helt til man først sette i gang og finner ut at dette faktisk er noe som tar litt tid enkelte ganger. er ikke alle som er like heldige desverre:( men håper det klaffer for deg snart...=)

A1973: Koselig å høre=) Hekkeperioden er straks igang her også=) til helgen om jeg har talt rikitg=) men litt frustrerende det der... har alltid hatt regelmessig mens, men nå etter 1pp så gikk jeg 3 dager over IKM som var ganske frustrerende... vet ikke helt hvordan jeg skal regne EL osv nå. har vanligvis 28 dager syklus... håper at det bare var alt stresset rundt IKM og testing osv som fikk kroppen min til å reagere som den gjorde!:S

Ønske masse lykke til med hekkeperioden denne pp:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...