♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Er så nervøs for dåp på søndag... Da tenker jeg på det som skal skje i kirken. Saken er den at mitt lille gull er en meget urolig baby som skriker mye. Det er mye bedre enn før, men merker at han fort blir urolig om jeg stresser eller han er en plass han ikke kjenner. Jeg merker at jeg stresser litt med dette, og er redd for at det skjærer seg helt. Er det noen som har tips til hva man kan gjøre for å unngå hylende baby i kirken? Evt har tips til hva å gjøre om katastrofen er et faktum???
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. juli 2008 ...ingen som vet?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Babyskrik under en dåp er heeeeelt normalt! Bruker han smokk? Blir skrikingen for ille, er det sikkert et siderom du kan sette deg på med ham til han roer seg igjen! Går så fint, så! :-D
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Det går nok helt fint! Thea har alltid vært sånn suuuper våken baby. Sov ALDRI i vogn, aldri med bråk rundt seg osv.. MEN i kirken sov hun HELE TIDEN! Bortsett fra da hun fikk vann på hodet De babyene som gråt ble båret litt frem og tilbake i kirkegangen uten at det var noe forstyrrende. Går nok helt fint! Lykke til med dåp =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå