Gå til innhold

Til dere som er barne og ungdoms-arbeidere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ man jobbe i barnehage som lærling ?

Har komt inn på barn og ungdom, men har ikke så veldig lyst å jobbe i barnehage ett helt år..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Du må innom,men vil tro du han ta et halvt år der og ta 1 år med 6-12 eller 12-18. var ett år i bhg selv,men aldri igjen :-)

Skrevet

ikke om du har gruppen 0-6 på en annen arena, men du må innom den gruppen ja. Hvorfor vil du ikke være i bhg?

Skrevet

Har jobbet i barnehage før, og det var ikke noe for meg :) Kjempekoslig med unger, men det ble litt for mange unger ;)

Skrevet

Jeg var 9 mnd i bhg som lærling. Du må ha den 0 til 6 års bolken ja... Og har jobbet i bhg i 9 år nå etter jeg ble ferdig utdannet;)

Skrevet

Er det ikke mulighet for og jobbe andre plasser en barnehage da ? Kommer ikke på noe selv...:P

Skrevet

Jeg tok mine to år som lærlig på Frambu helsesenter, det er et senter for barn med sjeldne diagnoser.Lærlingene der er fra hele landet, de som bor langt unna bor i bokollektiv sammen.Anbelaler det på det sterkeste de beste 2 årene mine med mye læring og utfordringer.

De har 3 avd der i alderen 0-18år, man får utdelt et barn som er på opphold der for å følge det gjennom dagen med masse forskjellige aktiviteter hver dag.Det kommer familier dit fra hele landet som kommer dit for å lære mer om barnets diagnose, og da er barna i barnehage/skole der.Det ligger på Siggerud i Akershus, hjemmesiden er frambu.no.Det er IKKE som å jobbe i barnehage men mye bedre..

Skrevet

Åhhh..Skulle ønske jeg bodde i det området der !! Virker kjempegøy :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...