Gå til innhold

Trenger litt hjelp av dere jeg nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært hos jordmor i dag og jeg føler på mg at noe er galt med meg. Blodtrykket mitt har ligget på 130/75 hele svangerskapet, men nå lå det på 150/90 og jeg har ufattelig hjertebank hele tida.. Jeg er kvalm og uvel hele tida. Jeg har fått masse vann i kroppen de to siste ukene.. Har også fått litt proteiner i urinen.. Hodepine og magevondt. Uff.. Skal til sykehuset i morra for en blodprøve. Noen som veit hva som vil skje? Vil de sette meg i gang? Er så redd for lillemor i magen.. Er ca 37 uker på vei så ho er jo klar der inne.. Uff.. Blir så redd for både meg og den lille..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg aner ikke hva de gjør på sykehuset. skjønner at du blir redd. men jordmor hadde sikkert sendt deg rett på sykehuset hvis det var ille.

noen av tingene du nevner kan jo minne om svangerskapsforgiftning. men jeg vet lite om sånt. ville bare gi deg noen oppmuntrende ord siden du ikke hadde fått noen svar.

prøv å slappe av nå og sove i natt. det trenger både du og lille bebis :o)

klem!

Skrevet

Tusen takk for svar.. Føler meg litt bekymret pga dette, men får vel mer svar på sykehuset i morra. Har inntatt stillingen på sofaen og har ingen planer om å røre meg, bortsett fra til senga etterpå ;)

Skrevet

Har fått begynnende sv.skapsforgiftning selv, og det høres ut som det er det du har fått. Når det gjelder blodtrykket, så ligger det i underkant av 20 (fra 75 til 90) på undertrykket - også hos meg. Dette sa jordmor var ok!! Jeg er også i uke 37 :) Slapp av og lykke til i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...