mamsen labamsen Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Her er det kun mine foreldre som stort sett passer dem. Svigerforeldrene mine bor 20 minutter unna, men kan telle på ei hånd de gangene de har stilt opp. Tanter og onkler bor lenger unna.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Kun mine foreldre.. Men de har aldri spurt om og ha han.. Så føler det blir mere masing når jeg eventuelt spør.. Selvom det er sjeldent.. F.eks ikke ligget over der nå eller vært der flere timer i strekk på mange mnd..
alleminesmå Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 VI har to sett å velge mellom. Men de bor ganske langt unna. Nesten 1 time å kjøre. Savner av og til noen nærmere. Stem gjerne:) https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 ja vi har svigermor, mamma og "stefar", pappa og "stemor" og tanter... den bor her i området.. den andre er her i ferier... mamma og pappa bor 30 min unna.. men lillegutt sover der når det trengs.. de kommer ikke opp her og sitter... men har aldri spurt om det heller... svigermor bor 5 min unna, så ho gjør det.. )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Mine foreldre passer han ofte, de spør ofte selv om de kan passe han.. Svigers passer han innimellom, de må vi spørre selv.. Eller har jeg en tante som passer han innimellom..
Gifteklar:0)) Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Bare mine foreldre.Hannes foreldre har egentlig ikke vist interesse for å passe dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå