Gjest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 har nesten ikke symptomer i dag:( litt trøtt ( har hvert stup trøtt omtrent siden dag 1 - virkelig trøtt altså). kvalme ( har hvert kjempe kvalm de to siste dagene, men i dag har det bare hvert to kjempe korte øyeblikk) menssmerter ( har pleid å ha det en god del hver dag, i dag kjenner jeg det bare svakt inni mellom) brystvortene er fremdeles litt såre da ( de har aldri hvert så ømme egentlig)...... er 5+5 i dag - trenger jeg å begymre meg? eller er det vanlig at det ikke er like mye hver dag? vet det høres overhysteriskt ut, men klarer ikke lå vær jeg altså....
VinterSol+2 Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 slapp helt av du:) det forandrer seg fra dag til dag. bare vær glad for at du er i bedre form! husk at barnet vokser ikke like mye hver dag, osv. noen dager strekkes livmor masse, andre dager bare slapper baby av i magen din og koser seg. du trenger generelt ikke være redd med mindre du opplever STERKE smerter kombinert med blødninger osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå