Gifteklar:0)) Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Kan dere være så snille å holde dere ved datamaskinene så vi får vite svarene?? Blir sprø her jeg sitter.Ikke klarer jeg å logge meg av uten å få vite noe heller.hehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Hehe, ja det er håløst når folk bare slenger ut sånt også har de ikke vett på å oppdatere:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 hehe.. jeg skal love dere at om jeg deler en graviditetstest med dere så er dere de føste som skal få vite resultatet
esmase Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Hun skrev vel at hun skulle ta den på jobb? Ikke sikkert at hun har tilgang til/lov å bruke pc privat der..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Jeg er en av de som har hatt en sånn tabbe... hehehe.. Men mannen hadde startet på defragmentering.., og gjør jeg noe med dataen da så blir han gretten ... hehehe.. Også var det plutselig familiemiddag.., men neste gang så¨skal jeg love og svare med engang..
Gifteklar:0)) Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2008 Hehehe, ja jeg leste det. Egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg blir så opphengt i det når andre skal ta testen. Er vel bare det at jeg selv husker så godt hvor spennende det var.Men så er jeg jo så sinnsykt nyskjerrig og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå