snull Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Skal reise på ferie i morgen kveld. Flyet går kl 23, og da sover jo jenta her på 2 år som regel sin dypeste søvn. Hvordan gjør jeg dette da ? Vi må være på flyplassen kl 21, så det blir jo liten tid for henne å sove på før vi drar. Problemet er at hun blir så hysterisk krakilsk når hun blir trøtt, og hun har hittil aldri sovnet noen andre plasser enn i senga si, vogna eller i bilstolen. Noen som har noen formeninger om hva som vil være beste måten å gjøre dette på ? La henne sove en sen lur på dagen, for eksempel fra 2-4, og holde henne våken frem til kl 23 ? Eller lar henne sovne som vanlig kl 19 og vekke henne igjen før vi drar på flyplassen ? Tipper hun kommer til å bli illsint, og enda vanskeligere å få til å sove. Tar gjerne i mot tips )))
*ale* Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Ville latt henne sove lenge på dagen-. De blir som regel så opptatt av alt som skjer at de ikke blir like krakilsk som ellers, så det går nok bedre enn du tror..:=) Prøvd det sjøl..
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 har ikke noe konkret råd, men vil bare si at hun kommer nok til å overaske deg positivt! Det er ikke sikkert at det blir noe veldig stress i det hele tatt Hun vet jo at noe spennende skal skje. God Tur! Prøv å slapp av og ta ting litt på sparket. Flyturer går som regel over all forventning
snull Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2008 Takker for beroligende svar ... hehe, var vel gjennomskuende at det var det jeg trengte kanskje ;o)
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 jeg vet hvordan du føler deg ! Jeg var et nervøst vrak sist gang jeg skulle ut å fly med mine 2 småbarn.. mamma måtte komme å fly med meg...nok sagt kanskje... de var forøvrig engler og fikk bare komplimenter av de medflygnende. babyen lå på fanget å gapskrattet når flyet gikk opp ned..selv om det var et ukuranttidspunkt pådøgnet. HA EN KJEMPE KOSELIG FERIE
snull Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2008 Takk igjen ) Håper virkelig hun kommer til å sovne, og i allefall få seg noen timer på øyet. Er ikke fremme på hotellet før i 8-tiden på morgenen, og da er virkelig døgnet snudd opp ned hvis hun ikke har sovet på flyet. Meeeen...hun er virkelig inneforstådd med at hun skal sove på flyet, sier det mange ganger daglig, så vi får håpe hun holder løftet sitt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå