paula28 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Noen som har bestilt derfra? Fornøyd?? Jeg tror jeg nettopp har funnet Drømmekjolen, og føler at jeg bør slå til før den blir utsolgt ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 har funnet en jeg liker der jeg og....så lurer på dette.Litt skeptisk og bestille over nettet jeg da.
mom-to-be Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Hvis dere søker tilbake i tid på forumet her så finner dere masse om Torunns. Jeg tror nesten alt jeg har lest om henne er positivt og de fleste sier at de er superfornøyd med henne. Man kan også reise til henne personlig å få henne til å ta mål hvis man ønsker det, og samtidig få prøve noen av de kjolene hun har på lager. Jeg var selv i kontakt med henne, og hun er veldig rask å svare og det virker som om hun bryr seg veldig om at kundene skal bli fornøyde. Når det er sagt vil jeg uansett ikke anbefale å bestille brudekjole på nett uten å ha prøvd en tilsvarende modell først. Det kan nemlig ofte vise seg at den fasongen man har valgt slett ikke er flatterende og at man vil ta seg mye bedre ut inoe annet. Sånn var det i allefall for meg, og jeg endte opp med en helt annen type kjole enn jeg hadde sett for meg nettopp fordi at den fasongen kledde meg mye bedre. Jeg kan også legge til, at etter å ha prøvd HAUGER med kjoler, så er det en helt klar forskjell i kvalitet på dyre kjoler og billigere versjoner, og det kjenner man når man tar dem på. Stoffene er alltid av bedre kvalitet og dyre kjoler har også ofte underskjørt fastsydd i kjolen sånn at du slipper å ha det i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå