Gå til innhold

Trenger gavetips til samboeren=D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips her nå altså.. samboeren min har bursdag snart og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe.

Har det samme problemet hvert år og han blir like skuffa(sier ikke no men jeg skjønner jo det) Vil gi han noe fint og kanskje litt personlig fra meg og sønnen vår. Noen forslag? Han blir 23 År da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken type mann er han? :)

Skrevet

Hmmm.. hva skal jeg si.. Han er liksom både "tøff" og romantisk.. =D Var faktisk vanskelig og svare på det der. he he

Skrevet

Hva med klokke? Hvis du vil gjøre det mer personlig, kan du gravere inn noe på den? :)

Skrevet

Han er ikke typen til å gå med klokke..AHH! det er så vanskelig med gave til han! =/

Skrevet

Jeg lagde et album(sånn scrapbook) til min samboer engang.. med bilder av oss, sanger, dikt, fine ord fra meg til han, skrev ned små historier om oss f.eks om den dagen vi møttes, dagen da mini ble født osvosv...

det er jo noe fint å få.. jeg hadde satt veldig pris på å fått noe sånt, og samboeren min ble kjempeglad...

kanskje ikke noe sånt du tenkte på, men det er romantiskt. og det viser hvor glad du er i han...

Men når jeg tenker meg om ,så spørs det egentlig også hvor lenge dere har vært sammen...?

Skrevet

Ordne en guttekveld til han?

Ringe kompisene hans og invitere dem uten at han vet det.. Så kjøper du inn masse snacks og kanskje slenger sammen noen flotte hamburgere, leier inn noen filmer med babes på osv.. Så får han seg en "frikveld".

Blir sikkert en kjempe hit ;)

Skrevet

ja det hørtes jo kjempe fint ut! men jeg er jo helt fjern når det gjelder sånne ting.. blir helt tomt i huet mitt når jeg ska finne på ting og skrive=) men det var en veldig god ide=) vært sammen i 4 år..

Skrevet

nei f*** heller....

trodde kanskje jeg også kunne fått noen bra tips her nå,men scrapbook og guttekveld liksom???

når jeg spør hva han ønsker seg sier han bare sex....han er ikke en klokke- eller smykketype....kjøper jeg klær blir han nesten sur for han tror jeg prøver å forandre han,noe jeg forsåvidt klesmessig gjør,men han kan jo ikke gå å dasse rundt i joggis hele tiden heller da....

er din også spillinteressert eller??vurdert å kjøpe et nytt spill til ps3'n jeg...min blir forresten 31....snakk om å være ung for alderen,spillfreak deluxe....

Skrevet

he he.. nei min er ikke spillinteressert i det hele tatt=D Heldigvis=)

HI

Skrevet

Du kan gi han en prøvetime på flyging! Det koster vel rundt 1000kr og inkluderer litt teori først og så opp i fly. Der får han prøve å styre flyet etterhvert. Han må ikke gå videre etter denne timen. Da har han hvertfall fått en liten forsmak :)

Jeg skal selv gi dette i morgengave til min kjære når vi gifter oss :) Eller kanskje i bursdagsgave :)

Skrevet

hmmm....jeg med spilleren her....

hva med en massasjetime??han klager alltid på vondt i ryggen...ja...tror jeg gjør det,kjøpe gavekort på massasje....

Skrevet

Du skriver ikke hvilke hobbyer han har. Det gjør det jo litt vanskeligere. Min mann er veldig interressert i bil, båt, motorsykkel, ....og fotball. Her er eksepler på noen av gavene han har fått av meg gjennom de 17 årene vi har vært sammen (jeg er nå 30 år):

- abonement på bladet Autofil

- abonement på bladet Vi menn

- sesongkort til Brannkamper

- dagstur med seilbåt m/ reker og vin

- weekendturer på hotell m/ billetter til konsert/ revy / teater

- klokke

- lommebok

- smykke

- skinnjakke

- sydentur

- paintball med venner

.- seilflytur

- gavekort på kurs til jaktprøven

- ipod

Nå kommer jeg ikke på flere jule- og bursdagsgaver. Kanskje dette kan være noen tips for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...