Gå til innhold

Glad, redd og usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøve å gjøre det kort her. har vært sammen sambo i 2år. Har aldri vært sammen noen som han, visste ikke at ting kunne være SÅ bra. men for 4mnd siden fikk jeg vite at han hadde vært utro med sin psykopatiske eks. 1gang da hun var høygravid(med en annen) i oktober, så en gang i jan/feb. så hele uken mens jeg var på ferie i mars. de har også snakket en del på tlf. Jeg har hatt store problemer med sexlyst grunnet langvarig bruk av p-sprøyte, og er heller ikke den mest kosete av meg. dette har visst gått å tært på han lenge som utløste til det som har skjedd. han sier at han trodde jeg ikke brydde meg eller elsket han. at jeg ville ha mer venne/søsken forhold. jeg fikk klamydia og bekkeninfeksjon i januar men testene han tok var fine. han trodde bare mer og mer jeg ikke brydde meg og var utro. noe jeg ALDRI har vært. jeg har blitt bedratt før så dette er noe jeg aldri vil gjøre mot noen!! eksen og vennene hans sa han burde gå fra meg fordi jeg ikke elsker han og er utro. SÅ når jeg fikk vite dette her ble jeg helt ute av kontroll. Så faen vondt det gjør. han skjønte jo ingenting, det var først da han fant ut at jeg elsker han. han trodde jeg skulle pakke å reise, men da tok han feil ja. Han ANGRER sykt mye. Han prøver alt for at dette skal bli bra igjen. Ja vi har det bedre nå etter 4 mnd. Har sånn egentlig begynt å prøve med barn. Men nå er jeg redd, hva gjør jeg? klarer ikke tenke fremover, for jeg vet at han aldri vil gjøre noe sånt igjen. Han er annerledes nå, nå vet han at jeg virkelig elsker han.Men jeg tenker så mye på alt som har skjedd, sånn i detaljer liksom. Slitsomt:( Noen som har vært i samme situasjon? Eller noen meninger? Det er vertfall han jeg vil dele livet med, han jeg elsker.

Usikker og redd:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg mistenker :) at du har dine fruktbare år foran deg, og det finnes ikke bare én mann du kan elske, det finnes opptil flere, selv om det ikke virker sånn nå.

Jeg syns det er spesielt ille at han har vært utro med eksen sin mens hun var høygravid med en annen (skal du fortsette å være sammen med ham (jeg sier løp mens du kan!) bør du i alle fall sette som et absolutt krav at han kutter all (all!) kontakt med henne.

Det er ikke lettere å være kjærester etter at man får barn, det er tvert imot mye vanskeligere. Faren for utroskap er høyere første året etter barnefødsel, mye, mye høyere, enn ellers. Fire måneder er kort å vente etter at man har oppdaget noe sånn. Vær så snill og legg prøvingen på å bli gravid til side til du er hundre prosent sikker og trygg på at du er sammen med riktig mann (ikke bare en mann du elsker. Cheezez, vi har elsket feil menn til tider mange av oss...Det er livet ditt, det ene du har, det handler om, og kjærlighetssorg går over. Hvem du får barn med er et kjempestort, jeg gjentar KJEMPESTORT valg. Bruk hodet! Jeg får lyst til å hoppe ut gjennom skjermen og nappe deg vekk fra denne umodne rabbagasten og sette deg på et fly til Langtvekkistan! ;)

Bra folk kan også være utro, og det er som regel en grunn til at folk er det. Å føle seg lite verdsatt av partneren er en veldig vanlig grunn. Men du får ikke mer sexlyst når du har en liten baby som skal ha pupp hele natta igjennom. Svangerskapet kan også være så tøft at du mister sexlysten.

Jeg regner med du fikk klamydiaen av han. Har dere begge fått behandlet dere skikkelig, så du ikke går rundt med klamydia og blir steril?

Skrevet

Jepp er bare 23år, så ingen hast egentlig. Er bare en veldig utålmodig person. Han har ingen kontakt med henne. Takk gud så bor hun i andre enden av landet:) Men er på besøk her hos familie og venner iblandt da. Har fått vite at hun kommer i morgen. åååååå!!! Vi begge har hemmelignr så hun ikke skal plage oss mer. Ja klamydian den var fra han, begge er behandlet. Det som er litt problem er at jeg mulig er gravid nå.......

Skrevet

Det ordner seg. Men bruk fornuften og bruk gjerne parterapeut eller familievernkontor.

Skrevet

Uff, ja håper det:) Han sier vertfall at det SKAL bli bra, det bare skal det. Han vil gjøre alt for det.Å han sier det ikke blir bra på et blunk, men jeg må tenke fremover. Det er vanskelig da. Men selvfølgelig er 4mnd kort tid. Ting har jo blitt veldig mye bedre på 4mnd, så ser jo frem til hvordan det blir om noen mnd:) Men ting er vanskelige. å det at han hadde sex med henne når hun var høygravid. uff. det gjør at jeg gruer meg til jeg har den magen. Nå gleder jeg meg til ferie, skal på kjærlighetsferie til syden bare han og meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...