Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Vi fortalte familien vår når 12 uker var gått forje gang. Men vil ikke vente så lenge denne gangen... Har akkurat funnet ut at jeg er gravid nå..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 1. gang husker ikke, 2. gang når jeg var en 3 mnd på vei, 3. gang var jeg vel 4,5 mnd på vei, hehe. Holdt på å flytte og gadd ikke mas om at jeg ikke måtte gjøre ditt og ikke gjøre datt.... Ikke at jeg gjorde særlig mye tungarbeid uansett, for jeg var så kvalm hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Jeg fortalte om graviditeten den dagen fikk positiv graviditetstest. Det vil si 3 dager før forventet mens.
smurf 77 * har født Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 jeg fortalte det til mine foreldre og svigers i uke 5...klarte ikke vente lenger. vi mistet i uke 11 i april og ville si fra at vi prøver på nytt. ble så innlagt på sykehus et døgn og da sa vi det til resten av familien. alt så bra ut og legen så et sterkt hjerte... håper alt går bra og vårt lille mirakel kommer 7.mars 2009 det er opp til deg når du vil si det, men jeg synes det er fint med litt støtte hvis det går galt denen gang også-elelr er det jo en glad nyhet i sommer og alle finner ut av det n år jeg ikke lenger kan frikke rosevin med resten av familien i ny og ne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå