Gå til innhold

hunden jeg passer ser bare trist ut hele tiden :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bor i samme huset som min søster, som eier denne hunden, så den er jo "hjemme" bare i en annen leilighet.

i dag har den vært ute i hagen og lekt, vi har gått flere lange turer og den har igjen vert masse ute i hagen og lekt med meg og småen og naboene. nå ligger den ved siden av meg. og den er trist. ni trist. kanskje den merker at jeg ikke liker den, kanskje den savner resten av røkla. men jeg vil ikke at den skal være så forbanna nitrist. det smitter.

hvordan gjør man en hund glad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han savner matmor og matfar? Og den merker nok at du ikke er overbegeistret for den da, men samtidig har du nå vært flink og sysselsatt hunden i dag. Kanskje han bare er sliten og bare ser sånn ut?

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

gir han et bein ?

nei ikke vet jeg.. :)

Skrevet

Den merker nok at du mugler,ja! De snapper lett opp sinnsstemninga di,så det at du ikke liker den,kombinert med at den savner flokken sin er nok svaret!

Skrevet

Han savner folket sitt og som andre nevner så plukker han opp din "begeistring"....så klapp ham, lek med ham, kommuniser....så kan dere kansje få det hyggelig i lag også...

Skrevet

hm.. men jeg kan jo ikke tvinge meg til og like den heller. jeg hater den ikke eller noe, vi kommer over ens, men jeg er ikke noe glad for og se den, på tross av 2 år i samme hus... hm....

vil gjøre en god jobb og at den skal ha det bra.

Skrevet

jeg klapper, kommuniserer og leker som F. jeg har gjort en heftig insatts. men han er like forbanna trist. han er trist selv når småen leker med han og de elsker jo værandre. hm.. kanskje han bare må få lov og sørge

Skrevet

det er nesten som og ha en mann i huset. (og det står ikke med positivt fortegn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...