Gå til innhold

Hvorfor "hentesett"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått at dette med hentesett er viktig (har fått et av svigermor, men tipper det blir litt stort med mindre han kommer før termin), men har bare ikke helt forstått hvorfor... Noen som kan opplyse meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyen må jo ha på seg klær når dere reiser hjem, man gjør vel bare noe koselig utav det. et minne likso, akkurat de klærne hadde du på deg når vi reiste hjem fra sykehuset, og de fikk du av bestemor feks.

er jo ofte de første private klærne babyen har på seg.

Skrevet

hehe har tenkt d samme..lurer jeg og egentlig..hva er d så er så spesielt med d?

å bør d være noe spesielt?

Skrevet

Jeg har tenkt slik at det er første klær babyen har på seg. Og hvis noen i nær fam har strikket det er det ekstra kjekt å ta vare på til babyen er voksen.. Jeg brukte mitt lenge da det vokser med babyen.. Babyen sitt første møte med hjem og omverden.. Mange bilder? Er vel ikke mer spesielt enn det, men er ikke det spesielt nok??

Skrevet

Det er vel egentlig ikke noe spesielt med det tror jeg! Jeg tenkte ikke ha annet enn en sparkedress med lue til jeg da ;) Om det er kaldt strikker tanta mi et i ull, men tror ikke det blir brukt.

Skrevet

Hva annet skal man ha på babyen når den skal hjem ? :))

Hentesett= klær til hjemmereisen

Skrevet

Skjønner jo at jeg skal ha på ungen klær når vi drar hjem!

Men hentesettet "skal" tydligvis være noe spesielt (sånn utover at det er søte egne babyklær)....

Skrevet

Har liksom hørt så mye om dette hentesettet, men nå har jeg plutselig fått så mange (en strikkeglad familie, ja) at det har mistet litt magien for meg, skal jeg være ærlig. Kommer selvfølgelig til å ta vare på det settet vi til slutt ender opp med, tar vel noen bilder, men for min del kunne jeg godt bare ha tatt på han noe av det tøyet jeg selv har kjøpt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...