Gå til innhold

Forbanna irriterende den nye trenden på skravlesiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

At man legger ut masse om at "oi, jeg tror jeg er gravid, skal ta test etterpå, kommer tilbake med resultatet!". Også hører man ikke noe mer. Irriterende måte å skaffe seg oppmerksomhet på. Patetisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner jeg en overnysgjerrig kjerring med pms?!

Skrevet

Haha, la akkurat ut et innlegg om akkurat det.

Skrevet

Vet hvem du snakker om.

Men hvis du leste godt nok, så skrev hun at hun skulle TESTE PÅ JOBBEN OM EN TIME!

En jobb varer som regel 8 timer. Mend et er sikkert vanskelig å forstå det, om du aldri har jobbet før.

Skrevet

Er jo ikke bare hun som har delt testen sin med oss da. Om du har fulgt med!

Skrevet

Er jo flere som har gjort dette i det siste da, ikke bare i dag! Og de aller fleste har internet på jobben og mulighet til å skrive restultatet inn her når de først har gjort et stort nummer ut av at de skal ta testen...

Skrevet

ehm jah det var meg det og imotsetning til deg så har jeg faktisk et liv utenfor dette forumet også og har vært på jobb og NETTOPP kommet hjem! La folk skrive hva de vil her inne og ikke skjul deg bak den anonymknappen, det er patetisk. kom heller ut som et ekte kvinnfolk!

Skrevet

og jeg driver ikke å surfer rundt på nettet på jobben, jeg JOBBER faktisk!

Skrevet

Jeg synes det er mer patetisk at dere faktisk er interessert i om et vilt fremmed menneske er gravid eller ikke. Det forundrer meg virkelig at sånne tråder får svar i det hele tatt, kunne virkelig ikke brydd meg mindre. "Ei dame på nettet som jeg ikke vet en dritt om er gravid!!!!!! Juhu!!!"

Losers.

Skrevet

sa damen med nicket....nei, vent litt......

Skrevet

Det var skikkelig intelligent sagt, den drygaste. Spesielt på et anonymforum.

Skrevet

Når de først skulker unna for å ta en test midt i arbeidstia, kunne de jo forlenget den "pausen" til å skrive inn resultatet. Eller de kunne bare spart seg for hele greie... men skjønner dog at noen er oppspilt.

Skrevet

Ja man er visst NØDT til å trykke på den anonymknappen om man har en stor kjepp oppi ræva. Men siden jeg egentlig er berettiget til å skrive akkurat det jeg vil her inne og andre faktisk kan svare på det de vil så tror jeg at jeg lar denne diskusjonen ligge og går og legger meg. og GJETT om jeg skal dytte tråden opp noen ganger i morgen bare for å glede deg :) god natt

Skrevet

God natt! Skal bare gå og dra kjeppen ut av ræva (?), så tar jeg også kvelden.

Skrevet

Noen trenger vel bare litt mer oppmerksomhet enn andre. Akkurat som småunger som bader og hele tida roper "se på meg, mamma! Se på meg nå!".

Skrevet

Bryr meg egentli ikke om en vilt fremmed person er gravid eller ikke :) Så jeg orker ikke å åpne de innleggene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...