Hege & lille Hannah <3 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Før sov hun sammenhengende fra ca. åtte om kvelden til ni om morgenen, men nå har hun det gående til 23-00.00 om kvelden og begynner allerede rundt 06.00... Jeg er helt alene med henne, så det er litt slitsomt. Hun er litt over 6 mnd. Ofte virker det som at det er luft som plager henne, men hun har ikke vært plaget av det tidligere. Flere som har opplevd lignende?
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har også en som er vanskelig å legge. I kveld gikk det veldig bra, bedre enn på lenge. Han sover da nå iallfall, men blir nesten så jeg bare sitter å venter på at han skal våkne, for han gjør det alltid som regel. Min gutt er nettopp blitt 10 mnd, og har egentlig slitt litt med å legge han hele tiden fra jeg begynte med leggerutiner. Våkner ofte flere ganger på natta og bare hyler og sånn er det gående til han tar morran ikke noe senere enn halv 7 som regel. (Varierer litt) Jeg er også helt alene med han, så ja..det kan være slitsomt innimellom! Men man får prøve å trøste seg med at det vil sikker gå seg til etterhvert. Er vel bare å prøve å være hard mens det står på,og ikke ta de opp igjen å gi mat og sånn før på morran... Heller tilby de vann! Man har vel igjen for det i ettertid, selv om man ofte gir etter for man er så sliten og så gjerne vil sove. Jeg har også tenkt på om det er noe som plager han ettersom han hyler sånn, men ringte helstestasjonen idag, og de sa at det var nok helst det at han prøvde i det lengste å få komme opp, for han lukter pupp og vil ha det! Vet ikke om du ammer men....
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Hei, og takk for svar. Nei, jeg ammer ikke, og hun har ikke fått mat om natta siden hun var et par måneder gammel, så jeg tror ikke det kan være at hun er sulten. Synes det hele er så merkelig, for hun var drømmebaby i hele forrige uke, og så hadde BF henne fra tors-søn, og da hun kom hjem var hun totalforandret og har vært det siden. Vil jo ikke påstå at det er hans feil, men pussig sammentreff. Han skylder på at det er tennene, men jeg har kjent hver dag, og det er inenting som har kommet opp... Huff, nei jeg vet ikke helt... Guuud jeg gleder meg til hun kan PRATE og fortelle meg hva det er når det er noe som plager!!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2008 Hei, og takk for svar. Nei, jeg ammer ikke, og hun har ikke fått mat om natta siden hun var et par måneder gammel, så jeg tror ikke det kan være at hun er sulten. Synes det hele er så merkelig, for hun var drømmebaby i hele forrige uke, og så hadde BF henne fra tors-søn, og da hun kom hjem var hun totalforandret og har vært det siden. Vil jo ikke påstå at det er hans feil, men pussig sammentreff. Han skylder på at det er tennene, men jeg har kjent hver dag, og det er inenting som har kommet opp... Huff, nei jeg vet ikke helt... Guuud jeg gleder meg til hun kan PRATE og fortelle meg hva det er når det er noe som plager!!
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Hmm... hører flere mammaer sier dette at barna blir forandret da de kommer hjem igjen fra pappaen... Kan jo være at de får litt friere tøyler der... Ikke vet jeg, for jeg har ikke noe kontakt med bf så han har heller ikke noe samvær. Men kan være noe i det du sier... Ja er litt lettere når de kan fortelle hva som er galt.. Man prøver jo så godt man kan å gjøre så de skal være fornøyde )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå