♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Vet ikke om du er ofte her inne, men jeg prøver meg likevel. Har lest noen av trådene dine og da jeg så at du skulle i Henne så bestemte jeg meg for å se etter bladet når det kom i butikk hyllene. Leste artikkelen på bussen hjem i kveld. Tusen takk for at dere ville dele deres historie!!!!!!!!!!! Ble en kjempe fin artikkel som sikkert ikke var i nærheten av å beskrive hvordan dere har det, men den gjorde kjempe inntrykk på meg. Tøfft gjort å gå ut med sånne tanker og all ære til dere for det. Helt sikkert mange som kan ha nytte av å lese denne. For oss som er så heldige å ha friske barn så tror jeg aldri vi vil kunne begynne å fatte hvordan dere har det. Jesper er en nydelig og tapper liten gutt. Studerte bildene lenge og tenkte på min egen friske gutt på snart 2 år. Hvorfor blir livet sånn noenganger? At du får et sykt barn? Og jeg et friskt? det må føles ufattelig urettferdig. Jeg vet vel egentlig ikke hva jeg ville uttrykke med dette innlegget, var bare noen tanker. Men takk for at dere delte historien, tankene deres, og bildene av gutten deres. jeg tror at vi som har friske barn har godt av å lese noen sånne innimellom - sette ting litt i perspektiv. Jeg håper alt går bra med dere fortsatt! Klem
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. juli 2008 dytt denne opp kanskje hun stikker innom i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå