Skravlefruen med huleboer Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Hmm.. tenke tilbake ;-) Det er vanskelig å forklare forskjellen på kynnere og rier i starten, for de kan føles veldig likt. Men ja.. magen blir STEINHARD! Smertene kommer jo individuelt, for noen kjennes de kraftige tidlig, for andre er de mer utholdelige lenger... eneste jeg kan konkludere med er at du merker når du har rier ... :-)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Leste her at noen sa at det kan oppleves som sterke mens smerter? Kan noen også bare kjenne det i ryggen, og noen bare i magen? Kjenner ei som trudde ho bare hadde mageknip,men merket jo etterhvert at det kom jo regelmessig... Så er vel forskjellig hvordan man kjenner/opplever de? Jeg vet ikke, har bare hørt at man MERKER at det er rier )
Nesta_L med guttebebis Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Husker jeg våkna av sterke menssmerter. Så ble det veldig vondt etter hvert, og magen ble kjempehard. Skjønte i det øyeblikket jeg våkna at fødselen var igang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå