Bærta å babyn Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 hva syns dere? hva er greit å arve? hva er ikke greit?
ana baroma Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Undertøy, smokker og slikt er jo ting jeg kjøper selv. Og sko, det skal snuppa slippe å arve. Madrass er vel heller ikke det smarteste å få fra andre til de minste... Utover det er det meste ok:)
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Til ungene? Sko er vel egentlig ikke greit. Ser ikke så tungt på det når det gjelder gummistøvler, av en eller annen grunn. Men har nå uansett kjøpt nye til knerten vår, for de er jo de eneste parene som er rimelige. Ellers kan vel det meste, som er vaskbart arves? For min del arver jeg gjerne klær til ungene, så lenge de er hele og ikke helt utvasket eller kræsjer helt med smaken:D Er skeptisk til å arve bilstoler, må hvertfall vite hele historien bak den, og stole på de jeg arver den fra. Vogn er vel greit, div annet babyutstyr... tja...
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Sant ja, tante Bassa, madrass anbefales ikke å arve. Og truser dropper vi:) Men singletter går fint.
Alba44 Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Ok: klær leker seng stol stellekommode osv. Ikke ok: smokker flasker madrass sko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå