Gå til innhold

Hvordan er formen septemberjenter??


Dr Mcstuffins

Anbefalte innlegg

Selv sliter jeg en del i varmen som har truffet Oslo. Hovne bein, stiv i kropp og bekken..og skikkelig trøtt.

Men ellers kan jeg ikke klage. Jobber fortsatt og 65 dager til termin..

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har 66 dager igjen til termin..å formen er suuuper. kan ikke klage på noe som helst. helt utrolig egentlig...skummelt å si slikt, da d ofte pleie å snu ette ett sånn utsagn men. Har lyst å jobbe ut august i allefall, om formen holder seg slik:) lenge leve aloe vera produktene...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 66 dager igjen til termin..å formen er suuuper. kan ikke klage på noe som helst. helt utrolig egentlig...skummelt å si slikt, da d ofte pleie å snu ette ett sånn utsagn men. Har lyst å jobbe ut august i allefall, om formen holder seg slik:) lenge leve aloe vera produktene...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er veldig fin... 47 dager igjen til termin, og i morra er siste arbeidsdag. Har tatt 3 uker ferie før permisjon, og er veldig glad for det nå som varmen kommer. Kjenner at jeg hovner opp i beina i varmen gitt.... Så nå skal det bli godt å være hjemme. Men veldig fornøyd med at jeg har jobbet helt til nå! Tiden har flydd av sted....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 dager igjen til termin. Har kost meg i varmen- men i dag ble det litt vel varmt. Vært på båtferie på blikkstille vann- og det var tøft.

Hovnet opp i bena og fingrene ytterligere- men det er vel bare å regne med.....

Har fri 1 uke til og deretter jobbe i 1.5 uker før permisjon- gleder meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 54 dager igjen til termnin og formen er fin den :) Sliter litt m varmen sånn som de fleste andre gjør trur jeg.. Men slenger meg som regel ut i sjøen med tulla når det blir for varmt :)

Hoven i bein, hender og ansikt er jeg, men det overlever man jo :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har 55 dager igjen t termin og føler meg oppblåst som en ballong.. spesielt om kveldene.. noen som har noen råd til meg om hva jeg skal gjøre me d.. e kjempe tungt å snu meg i senga.. ellers e alt kjempe bra. har vært å sett en en dagers gammel baby i dag og blei skikkelig baby sjuk... sukk.... lengte, lengte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Synes ikke dette er så gøy lenger. Sliter i varmen og klarer bare å sove ca 2-3 timer pr natt. Hoven i beina og fingrene samt konstant prikking i hendene (Carpal-tunnell-syndrom?). Gleder meg til å få barn, men synes ikke graviditeten har vært noe særlig. Lurer på om jeg har lav terskel for smerte og ubehag og i den forbindelse om hvordan den store styrkeprøven skal bli. Egentlig gleder jeg meg til det setter igang. Terminen er 8. september. Håper det skjer litt før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser her at det går bra med de fleste i varmen. Jeg har vært heldig å unnslippe vann i kroppen til nå, men varmen derimot, å hjelpe meg som jeg sliter, det er rett å slett helt grusomt både dag og natt, lite søvn og manglende energi.

Jeg begynner virkelig å se frem til at Tristan skal komme til verden.

Håper i motsetning til mange andre at varmen snart gir seg, slik jeg kan fungere igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i ganske fin form helt frem til denne varmen kom. Jeg er hoven i hender, føtter og ansikt, er konstant sliten, bekkenet tar snart livet av meg og jeg er stort sett sliten og trøtt.Sover dårlig om nettene også.. Var deilig å tømme seg litt kjenner jeg:) Gleder meg til varmen forsvinner og vi kan få litt høstluft jeg nå. 48 dager til min termin.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 dager igjen til termin!!! ingen vann i kroppen, men vi har heller ikke hatt det noe spesielt varmt her oppe i Nord-Troms denne sommeren.. Lagt på meg bare 3 kg dette svangerskapet.

Så føler meg ganske så heldig.

Plages eneste med smerter i bekkenet/lysken og urolige ben.. ellers er det selvfølgelig tungt,

Men det er bare prisen man må betale for å sitte igjen med en skatt så dyrebar at den ikke kan måle seg me noe annet!! <3

 

lykke til jenter, ikke lenge igjen til september!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen 33 dager og har vært veldig sprek til nå. Driver å pusser opp på spreng og skal flytte 22 mil i disse dager.

Har jobbet og malt i 10-12 timer hver dag siste tiden og kjørt mye fram og tilbake, så kan ikke klage på formen.

Men kjenner det snart er på tide å senke skuldrene og slappe av litt fram mot fødaelen...

Denne varmen har vært ganske slitsom synes jeg også og tok meg selv i å ønske meg 10 grader og regn her om dagen.... he, he

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...