tullerusk Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 skal reise med fly? Jeg tenker bukse og t-skjorte, er det ikke litt kjølig på flyet? Noen tips på hva som er greit å ha med av ting?
hit og dit Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Det kjem an på årstida. No i juli så reiste eg i bukse, t-skjorte og hadde ein tynn cardigan i veska. Den blei liggande i veska mi, for det vart ikkje kaldt med ein aktiv unge på fanget.
Busy Bee Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Kan være greit å ha med en genser eller noe. Ta på sokker som ikke strammer om du skal fly langt. Om du reiser med små barn er det lurt å ha med ekstra skift om du har plass i carry-on, både til deg og barnet. Snakker av erfaring, etter å ha reist med spy på buksa fra Amsterdam og hjem... Mini ble litt flysyk gitt!
tullerusk Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2008 Huff ja, ikke noe kjekt med spy på klær. Har med 3 barn, så får håpe vi slipper det. Har tenkt litt å gi reisesyketab, men vet ikke om det har noe virkning i fly.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 joggebukse, singlett og jakke med gnidlås, eventuelt en stor genser. jeg reiser konfortabelt. noe annet er uaktuelt. pen kan jeg være siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå