Gå til innhold

Noen som vet hvem Lucas ringer??? One Three Hill..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer vilt her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett videre, men tenke på det selv. Kan det være Brook han ringer for at hun skal kunne adoptere+

Skrevet

tror nok ikke det er brooke...for de har for mye historie til det. og ingen ting har noen gang i denne episoden tilsagt at noe skal skje mellom de to.

tviler på at det er lindsay....tror nok han ringer peyton....men...tiden vil vise...skal begynne å laste ned når de kommer fra usa igjen.

Skrevet

Nope..... Jeg håper det er Peyton! Har ikke tro på at det er Lindsey, og håper ikke det er Brooke....hvis han nå skal starte med en tredje berte der, så blir det vel hakket for teit?

Hva tror du?

Skrevet

hæ?

har hun ville ha lucas så hun skal få adoptere? neeei? det blir bare rart...jeg tror han ringer peyton....håper det!

Skrevet

Krysser fingre for Peyton....Men har en uggen følelse på at det blir Lindsay..

Grøss at det er en hel uke til vi får vite det..!!

Skrevet

Blir suuuur hvis det ikke blir Peyton. Neste episode kommer ikke før 1. september i USA:-(

Skrevet

Syntes de sa at One Tree Hill fortsetter neste onsdag?

Skrevet

de sa feil på tvnorge...dette var siste episode i sesong 5. sesong 6 kommer i september i USA

Skrevet

Neei, det var dumt da! Da er det lenge til det kommer til Norge sikkert... Blir vel Gossip Girl imellomtiden sikkert, og jeg skal nok klare meg med det og jeg! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...