Mikkemafian Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Så sprøtt. Har vært fokusert på dette hele tiden, men så var det ferie, og jeg har ikke hatt tid til å tenke... Hadde en MA i juni, og testet meg frem til eggløsning i etterkant. Derfor skal IKM være i disse dager. Litt usikker på akkurat når, men beregnet i dag... I morgen skal det testes:) Ingen tr har dukket opp men det kan selvfølgelig være forstyrrelser i syklusen etter MA. Har ingen symptomer da, så jeg er temmelig sikker på at det blir negativt gitt:(
blablablu Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 du må holde oss oppdatert da vettu:) venter i spenning.. jeg er akkurat ferdig med mensen etter SA i juni, så skal for alvor begynne å prøve igjen nå denne måneden:) håper jeg blir like fort gravid denne gangen..ble gravid på 2 forsøk sist..men det endte jo dessverre i SA..håper spiren sitter snart:)
Mikkemafian Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2008 Gikk dårlig det, gitt... Ingen positiv test ingen mens heller. Så da er det bare å vente på at den kommer så vi kan prøve igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå