Lisa'80 Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Har gått på minipillen cerazette en stund og har hatt forbausende regelmessig menstruasjon hele tiden. For ca 2 uker siden var jeg redd jeg hadde glemt en pille og tok derfor to, men det viste seg at jeg hadde sett på feil dag. Skulle hatt mensen for 10 dager siden, har murringer,vondt i ryggen og magen,småkvalm, men ingen tegn til mensen. Tok en test i formiddag som viste ikke gravid. Kan jeg være gravid likevell?? Hjelp!!!
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jeg har hørt om at enkelte kan teste negativt selv om de er gravid, også etter at mensen skulle vært der. Men ti dager synes jeg høres litt mye ut... Det kan jo hende kroppen din er litt forvirret av at du har rotet litt med pillene... Hvis ikke mensen dukker opp ville jeg tatt en tur til legen.
Lisa'80 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 Tusen takk for svar:-) Jeg synes også ti dager begynner å bli mye. Tenkte jo først det jeg også at pillerotet har "krusset" opp kroppen så mensen blir litt forsinka, men ikke så lenge, d var jo bare en ekstra pill jo... Får vel bare se det ann i en uke eller to og håpe at den kommer, hvis ikke må vel dra til legen.. Har ingen planer om å bli gravid nå:-(:-(
Navychick Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Hei:) Jeg gikk også på samme pillen. opplevde og det at TR plutselig kunne bli forsinket. Har vært opp til 14 dager forsinket en gang.... Jeg suste til legen og fikk spurt han om pillen jeg gikk på. Han kunne fortelle at pillen gjør slik at kroppen danner en 99,9% ugjennomtrengelig hinne ved inngangen til livmoren denne er så tykk at mannens celler ikke skal komme gjennom. Det var visst helt normalt at TR ikke var presis. Jeg mistet faktisk min i 6 mnd også plutselig en dag var hun tilbake:) Opplevde forresten når jeg nå sluttet på pillen at den slim saken skal ut og skikkelig rart og ekkelt. Håper det var noe informativt:) Men det kan fort slå "feil" og kjenner 2 som har blitt gravid på pillen (riktig nok ikke denne pillen )
Lisa'80 Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 Tusen tusen takk for informativt svar!:-) Håper det bare er kroppen som spiller meg et puss, kan ikke bli gravid nå:-(
Navychick Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Vi krysser fingerene for det du selv ønsker:) Jeg derimot skulle gjerne vært men TR kom på besøk i dag:( Tar det igjen neste mnd:) du får holde oss oppdatert:)
Lisa'80 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2008 Takk for d:-) og masse lykke til neste mnd!!:-) xxx Fortsatt ingen tante her..:-( men nesten konstante mensensmerter, skjønner ingenting jeg, kan virkelig EN ekstra pille klusse opp syklusen så ille?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå