Gå til innhold

Gråter og skriver på anonymforum...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange som skriver et innlegg her gjør dette fordi de er oppriktig lei seg og ikke vet hva de skal gjøre eller hvem de skal snakke med. Hvis noen bruker dette som siste skanse er jeg bekymret. Det er så mange slemme mennesker her inne. Kanskje noen faktisk bare trenger litt trøst? En klapp på skuldern...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange gode mennesker også her inne:)

Skrevet

Jeg tror mange skriver her inne når de har det vanskelig for å få litt hjelp til å evt se problemet i et annet perspektiv.Er jo ofte lettere å se sine egne problemer fra utsiden. Og jeg håper de som har problemer klarer å skille mellom de seriøse og mange barnslige useriøse svarene.

Skrevet

Tror også mange skriver her på anonym når de er forbanna, usikre, sliter med seg selv eller ikke har det så greit, for å la det gå utover andre enn sine nærmeste. For jeg kan ikke i min villeste fantasi fatte at noen faktisk nyter å være ekkle mot andre mennesker.

Skrevet

Jeg har ingen familie eller venner. Så det er godt å få ut litt her.

Skrevet

Jeg tror du har helt rett HI, og mange ganger går jeg for langt- nettopp av den grunn at jeg ikke kan vite historien bak det et menneske skriver. Prøver å "skavle" med innlegg jeg syntes er overfladiske eller dumme, men HI, kan faktisk sitte å ha det vondt.

Skrevet

Syns faktisk Anonymforum er veldig bra. På Krangleside blir man bare trampet på, så jeg håper at det blir sånn fremover også.

Skrevet

jeg har skrevet her flere ganger. å fått kjeft og trøst, men det som går igjen er at jeg stort sett får som fortejent... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...