Gjest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Og vi får enda en liten prins! Han så alldeles perfekt ut, lille herligheten min :-) Også får jeg inn å se på ham igjen om en mnd, for de skulle ha opplæring på noen studenter og trengte noen gravide. Var ikke sen om å melde meg jeg :-)
Skravlefruen med huleboer Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Så bra :-) Gratulerer :-) Gleder meg til det er min tur.. hva sa de om terminen din da.. stemte den du hadde fra før? Jeg var med i ett prosjekt som innebar 3d-ul ca hver 4-5 uke gjennom hele svangerskapet.. veldig kjekt og betryggende.. ble veeeldig godt kjent med mini på den måten..hihi ;-)
Trulte76 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 så bra at alt så bra ut. Og kjekt med en ekstra UL for de skulle ha opplæring. Hadde nok ikke vært vanskelig å be jeg heller da
svanemamma Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Så herlig at alt var i orden snuppa! Blir stas med en prins til da :0) Så gøy at du får inn igjen om en måned. Blir ca. samtidig som vi skal til ul det da. Jeg skal den 19.august. Kjempeklem fra meg :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå