iznogood Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 i dag har jeg hatt litt nedsig - og gått mest og gjort mine egne ting. plutselig kommer 3 åringen med en is til meg. det viser seg at han har drasset med seg storebroren på butikken for å kjøpe is til mammaen sin for sine egne penger. :-) vil ikke du ha den, sier jeg. nei, svarer han. den er til deg og jeg skal gå og legge meg. utrolig snill og omtenksom liten tass jeg har.
Maud Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Åååå, fine gutten din da! Tenk å ha så mye omsorg for mamma'n sin og så vise det på den fine måten. Hvis ikke en is og en liten gutt som legger seg på eget initiativ hjelper, så vet vel ikke han ;-) Jeg blir glad når jeg ser nicket ditt her inne, ser det mindre for tiden. Håper nedsiget er forbigående og at du ellers nyter sommer og sol der borte i vesterled.
iznogood Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2008 nedsiget kommer bare av en kjempestiv nakke med tilhørende stive skuldre - jeg, kontormennesket, har sittet i blåbæretuene og pillet i timesvis i dagesvis. straffer seg slikt :-) jeg har ikke vært særlig flittig her inne - men det skal ta seg opp :-) og så snart sommeren med solen kommer - så lover jeg og nyte den altså :-D
Maud Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Sånn går det når man ikke klarer å la skogens grøde være i fred ;-) Her er det sommer og sol, kanskje du skulle ta deg en tur østover?
iznogood Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2008 pussig at du sa det, da :-) for det har jeg tenkt mye på i det siste.
Mariamin Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Så snill gutt du har!! Det er slike ting som varmer et mammahjerte:)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 nedsig er for det første et fiffig ord... jeg liker det godt kjenner jeg, for man kan velge å vrake i betydninger :-) Men altså... kjipe dager med vondt i blåbærarm er ikke så artig, og da... kjære vene for en rørende historie. håper det var en god is, og at du har det bra! og tenk på alle de gode pannekakene til vinteren, og tenk på alle diplomene du kommer til å få fordi du har en så nydelig gutt. si ifra om du ikke får noen, for da skal jeg tromme sammen en kommite så det blir orden på sakene, for diplom burde du få!
iznogood Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. juli 2008 jeg liker også godt 'nedsig' :-) (ikke å ha det altså - men alle nyansene) nå er alt så meget bedre - for kiropraktoren min har ordnet & fikset. isen var kjempegod - og med ett gjennomsnitt på 7 kg bær for dagen skal det sannelig bli pannekaker, ja. mellomsten er en veldig god og omtenksom tass (de andre er jo også det, da - men han er så full i empati for absolutt alle og se på det som sin oppgave å gjøre noe med saken) så jeg får bære ham litt rundt og ha ham som en medalje :-D godt å høre at det går bedre i dritgreiheimen, forresten.
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 vel vel... bedre - alt er relativt :-) Jeg har vel en såkalt edsigsettermiddag i dag... babayen er hes og varm, men uten eber heldigvis... jeg føler at vi ble sendt hjem for tidlig og det føles ikke så bra, men nå har vi fått et sånt pusteapareat med oss hjem så da har han det så bra han kan ha det her hjemme i alle fall. dritgreijenata har jo som sagt mista smokken sin, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal oppdra drigreigutten... ikke dritgreijenat heller for den saks skyld... jeg har rett og slett mista grepet. Men joda, det blir fest etterhvert :-)
iznogood Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. juli 2008 noen dager er bare.... sånne man kunne klart seg uten. jeg har for lengt gitt opp å oppdra barna. jeg har heller overlatt til dem å oppdra meg. ikke gøy om du mener dere ble sendt hjem for tidlig. men kanskje han har det best hjemme (sykehus er virkelig kun for de med sterk helse)? klart det blir mye styr og så er det varmt og alt er bare blæsj. og jeg føler med deg!
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juli 2008 #11 Skrevet 24. juli 2008 jeg smiler med lyd av alle skrivefeilene jeg lirer av meg i innleggene jeg skriver... korrektur er for kyllinger. :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juli 2008 #12 Skrevet 24. juli 2008 takk for medføling i heten... det er digg med ekte sommer da... jeg blir bare så bekymra for sånn bitte små... jeg ser for meg at de koker like fort som en hund i mikrobølgeovnen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå