Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Pappaen til gutten i magen har et stort ønske om at babyen skal hete LINUS. Men jeg synes det er lite pent og litt veikt.. Men han ser ikke ut til å gi seg..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Linus i svingen? Syntes det er litt for mye barne-tv navn, på samme måte som Emil, Kasper, Jesper og Jonthan, Aurora osv.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Helt grusomt! Høres ut som en sykdom. "Jeg har Linus jeg". Har hørt at navnet finnes på østlandet...de har vel fått svenskesyken der...men her på vestlandet hadde vi ristet på hodet, og synst synd på gutten. Sorry!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Jeg liker det ikke .Jeg ser for meg at barnet kommer til og bli mobbeoffer (Hodelus,linselus osv...)
Trulte76 Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Synes det er fint, men vet om en som heter Tinus og det liker jeg bedre
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Jeg er enig i at det virker veldig veikt, ja. Litt for søtt for en gutt, liksom.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #9 Skrevet 23. juli 2008 Er litt skummelt å svare på dette da, hehe, tenkt hvis du ender opp med et barn som heter Linus og alle her sier det er dritstygt f.eks! Personlig liker jeg ikke navnet, tenker på barne-TV (men sånn er det jo med Elias og Emil også osv) , så tenker jeg på lus, men vi har alle forskjellig smak, sikkert mange som ikke liker navnet på barnet mitt også, det viktigeste er vel at begge foreldrene er komfortable med å kalle ungen sin Linus! Jeg bryr meg ikke om hva andre heter uansett, er bare det at jeg ville ikke kalt ungen min det!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #10 Skrevet 23. juli 2008 Kjempefint til en homofil frisør.. Men til en mann så synes jeg det blir utrolig stygt.. Disse mødrene som kaller barna sine Linus tenker nok ikke over at de skal bli voksne og fedre selv en gang..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #11 Skrevet 23. juli 2008 Tenker Linus Ida i Madicken (eller Emil??) Og så minner det meg om lus...så jeg synes ikke det høres ut som et navn engang.
Opp og ned er like langt Skrevet 23. juli 2008 #12 Skrevet 23. juli 2008 Katten min het Linus. Han var halvt perser, nydelig og åndsvak... Linus er ett vanlig navn i Sverige, men der kaller de også guttene sine Janne... Liker ikke Linus noe særlig...
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #14 Skrevet 23. juli 2008 Jeg sysn det er veldig pent på en liten gutt, men klarer ikke å se for meg en voksen mann med dette navnet. Men det har nok noe med at jeg aldri har møtt en voksen Linus. Om 20år kommer der til å være flust av voksne Linuser, og da kommer jeg sikkert til å syns at det er helt naturlig.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #15 Skrevet 23. juli 2008 Må bare slenge inn at jeg møtte en stor tøffing her en dag, han het Teodor. Måtte smile litt da, det sukkersøte navnet på en slik mann.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #16 Skrevet 23. juli 2008 Jeg syns Linus er et pent navn.. Venninna mi har en sønn som heter Linus, og jeg har aldri opplevd at noen letter et øyenbryn av den grunn.. Skjønner ikke at det skulle by på noen store problemer å døpe han det, men det er klart, du må jo ønske det navnet selv også..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #17 Skrevet 23. juli 2008 Og pappan til gutten deres er tilfeldigvis en aldri så liten datanerd? Ville aldri oppkalt gutten min etter Linus..
Gjest Skrevet 23. juli 2008 #19 Skrevet 23. juli 2008 Jeg misstenker foresten at man vil få tilsvarende svar på bortimot alle navn her inne...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #21 Skrevet 23. juli 2008 Linus Torvalds er mannen som laget Linux da, men..
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 23. juli 2008 #22 Skrevet 23. juli 2008 Helt ærlig,så syns jeg det er et grusomt navn!trur ikke det er mulig å finne noe verre navn å kalle sitt barn.mest av alt minner det meg om et grønt, klissete insekt med plagsomme lyder! Men husk det er du som har første retten på å bestemme navn da hehe..
Gjest Skrevet 24. juli 2008 #23 Skrevet 24. juli 2008 Signerer "nettigull og Lenora lille..".. Så tøft navn du hadde på jenta di, forresten )
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2008 #24 Skrevet 24. juli 2008 Mine første assosiasjoner: Bikkje, barnetv og lus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå