Gå til innhold

Heaven gravid igjen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært på ny vellykket ultralyd!!!!!!

Alt sto bra til og det er en av hvert kjønn:-)

Legen jeg hadde i dag beklaget veldig det som skjedde sist, og sa at det kom til å bli tatt opp på sykehuset:-)

Håper alt går bra med deg og lille prins:-)

Klem!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Gratulerer sååå mye,så moro å høre. Har tenkt så på deg i dag. Var borte noen timer,og kastet meg rett på nett når jeg kom hjem,måtte se om du hadde vært innpå enda,og etterpå har jeg tittet inn veldig ofte,hehe. Jammen bra,håper han aldri mer får ta ul på noen. Veldig bra med prinsen i magen og meg. Han sier ifra at han er der, for å si det sånn. Deilig å kjenne bevegelsene hans:) Er vel bra med liv i magen på deg også nå vil jeg tro:) Når er termin din? klem

Skrevet

Er 22+5 i dag... termin 23 november!!! så det er langt fram... håper tiden bare flyr avgårde... tvillingene turner på i magen... noen ganger føles det faktisk ut som om at det skulle være 5-6 stk inni der... hehe:-)

deilig å kjenne liv:-)

Når har du termin da??

Skrevet

Terminen min ble flyttet fra 14 til 20 desember på ul nå,men det er greit nok. Håper bare jeg ikke går på overtid, siden det er helt oppi jula. He he kan tenke meg det kjennes slik ut ja. Var rart å gå med tvillinger som førstegangs, og deretter bare en. Syntes det var så lite liv med bare en. Er jo turbo med to:)

Skrevet

Blir verdens fineste julegavepå dere i år da!!!!!!!

Med tvillingpar nr 1 hadde jeg termin 23 desember, men de kom den 12 desember... får håpe du også føder 14 dager før termin...

hvor gamle er tvillingene dine?? mine er 7 år og gleder seg veldig til bli storebror og storesøster!!!!

Skrevet

Jepp, finere gave kan vi ikke få:) Tror egentlig 14 desember er mer riktig,men men. Og håpte egentlig på fødsel 14 dager før det,hehe. Men vi får se når lille vil ut da:) Tvillingene mine ble 9 år i vår,så det ble et langt hopp mellom dem og vesla som blir 11 mnd i dag (24.) Er det gutt og jente tvillingene u har fra før også eller?

De gleder seg veldig disse to her også, vesla skjønner ikke så mye av det enda men legger hodet inntil magen å koser,samtidig som hun sier beibi:)

Skrevet

Det er gutt og jente tvillinger ja... de blir 8 år i desember!!!

så har de en storesøster som blir 12 år i desember...

Mannen min har to fra før på 12 og 18 år, så vi blir en stor flott familie med de to nye tilskuddene... ser jo egentlig ut som om vi har tre tvillingpar!!! hehe:-)

nå skal jeg reise å besøke en vennine som fikk tvillinger for snart 4 uker siden, gleder meg... de er jo så utrolig nydelige!!!! så får jeg øvd meg lit på gamle kunster...Hehe;-)

Ønsker deg en flott sommerdag;-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...