Økologisk_knekkebrød Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Vurderer denne rasen når vi skal kjøpe nye hund, men lurer på om den har lett for å bjeffe/ varsle? Ønsker svar fra de som selv har erfaring med rasen. Og prøv å svar objektivt.. ;-)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 23. juli 2008 Hjelpe meg.. Vennligst se bort fra skrivefeilene. o_O
yret Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Har ikke hatt det selv, men har en venninne som har. Den er pratsom, ja. ;o) Er i det hele tatt mange små hunderaser som liker å lage lyd.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 jeg anbefaler dem ikke. Min erfaring med den rasen er at den er veldig masete. Trenger masse oppmerksomhet, og så snorker dem kjempe masse. Selv om den er liten så er det forferdelig å måtte sitte med en hund på fanget hele tiden. Så jeg skal aldri ha det igjen. Men finn en oppdretter på Nkk.no og så snakk med en oppdretter i nærheten av deg. å litt råd og veiledning. Kanskje låne en hund på for for en stund. Lykke til med valget av hund ivertfall.
LizzyG Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Alle små hunder har lett for å bli gneldrete og bortskjemte siden alle synes de er så søte og små. Men hvis du oppdrar den som om den skulle vært stor, så blir det nok bra.
Stratos med 3 barn Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Støtter LizzyG fult ut. Behandler du hunden som om den skulle vært en stor hund, går dressurkurs osv får du ikke en uoppdragen liten hund som bjeffer osv Cavalieren tør jeg påståmå være noe av det absolutt bedre man kan skaffe seg! Neste gang jeg skal ha hund, skal jeg ha det! Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå