Gå til innhold

ang kebab...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan vi spise det? vet ikke om det kjøttet alltid er så hygenisk?? vet at det stedet jeg evt vil kjøpe for har veldig god renslighet, for de har vist meg flere godkjente brev fra mattilsynet:) (spurte rett og slett jeg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge du kan se at kjøkkenet er rent og at di steker kjøttet ekstra godt nå som du er gravid er det ingen fare.. jeg har spist kebab på dn faste plassen vår nå i svangerskapet men informerte om at jeg er gravid og om di kunne steke kjøttet ekstra. å d var ingen problem:)

Skrevet

Det skal ikke være noe problem med kebab så lenge kjøttet er ordentlig stekt. Ulempen er at mange gatekjøkkener steker opp kjøttet først og lar det ligge med litt varme for å ha det klart når kundene kommer. Hvis varmen på kjøttet da har sunket til under 65 grader, er det stor fare for at det har begynt å danne seg bakterier der....

Men, regner med at du velger er ordentlig sted. Da har de god kundestrøm, og kjøttet får ikke mulighet til å ligge å hvile på den måten.....

Skrevet

jeg spiste kebab i går. Regner med at det ikke er farlig. Kjenner han som driver stedet, og vet at de er opptatt av renslighet der. Så er ikke så bekymtet for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...