Gå til innhold

Hvordan skal jeg komme meg videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har gjort noe teit ute... han har ikke vært utro, men gjort noe i.f.t. en annen dame som vi er enige om ikke er greit. Gidder ikke gå inn på hva, for det er sikkert så mange meninger om hvorvidt det er greit eller ikke...

Uansett - jeg sliter med dette, det plager meg så veldig, tenker på det hele tida... er så lei meg..

jeg veier 5-6 kilo for mye, og føler meg som en stygg ekkel fettklump.

må jo bare bli ferdig med dette, men jeg vet ikke hvordan... noen med råd? eller oppmuntrende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først av alt vil jeg si at du kan ikke hjelpe for hva du føler...ingen kan fortelle deg om det er greit eller ikke. Det er dine følelser!

Det er litt vanskelig å gi deg råd når jeg ikke vet hva som har skjedd. Det er i hvert fall viktig at dere snakker ut om det. Det er lett og tilgi,men ikke å glemme. Hvis du bestemmer deg for å tilgi det,må du prøve alt du kan og la saken ligge også. Ellers kan det bli ødeleggende for dere.

Håper alt ordner seg for deg:) sender deg noen gode klemmer!

Skrevet

takk :) er helt utafor jeg... det var bare ei jente han prata med som spurte om nummeret hans, og fikk det... så ringte hun ham dagen etter, og da løy han om hvem som ringte.. han har fortalt alt nå da, og sier at han tenkte ikke over hva han gjorde, men jeg tenker at det må jo ha vært en flørt hvis det var interessant å utveksle tlf nr. Og det plager meg at han løy om hvem som ringte, selv om han sier at det var for at det ikke skulle bli bråk, for han ville uansett ikke ha mer kontakt med henne... også tenker jeg sånn at siden han løy om hvem som ringte, så kanskje han har løyet om hva som skjedde også... selv om jeg egentlig ikke tror det innerst inne... uff, dette ble skikkelig rotete og høres utrolig tragisk ut :(

Skrevet

jeg forstår deg veldig godt jeg...har opplevd lignende selv...(bare at det var eksen hans) MEN,gutter har en tendens til å gjøre slike ting uten å tenke seg om. Og de lyger gjerne om hvem som ringer for å unngå bråk.hehe...også tror jeg at det egentlig ofte er ganske så enkelt som at de bare trenger bekreftelse på at de fortsatt er interressante. hvis du skjønner...:) det går nok sikkert helt fint skal du se:)

Skrevet

Ja, det er egentlig litt typisk han å gjøre sånt uten å tenke (ikke at han har gjort noe slikt før), men det plager meg sånn at han løy... også tenker jeg sånn at jeg kommer jo aldri til å finne ut helt sikkert hva som skjedde, når han har løyet en gang, kanskje han løy om mer... :(

Skrevet

du må jo egentlig bare stole på han...selv om det er vanskelig! Og sannheten pleier som oftest å komme for en dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...