Gå til innhold

Jeg har vært hos JM og har over 4cm åpning!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun var meeeget overrasket over at riene ikke har begynt :o

Så fikk beskjed om å ringe føden med en gang jeg kjenner sammentrekninger...Ble litt redd jeg nå altså :s

Begynner vel rett på pressrier!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg i 1 uke med nummer 5.

Jeg ble satt igang etter ei uke, fordi det liksom aldri tok av. Var en ekkel tanke å vite at det var 4 cm åpning.

Når fødselen var sat igang, gikk det rimelig fort.

=o)

Lykke til!

Skrevet

oioi! da er det like før!

:) lykke til!! og gi oss beskjed med en gang du kjenner noe da!!

nå ble vi spente!!!

Skrevet

Æsj, synes det er litt ekkelt jeg også :s Plutselig detter vel ungen ut :o Veit ikke hvor lenge jeg har gått slik heller, ikke vært på kontroll på 2 uker og da hadde jeg 2 cm åpning...Har så mye vondt også, så nå synes jeg det kan starte!!!

Skrevet

Jeg har gått med 3-4 cm åpning i 3-4 uker i flere av mine sv.skap. Men det har gått kjapt når det først satte i gang da.

Skrevet

Det hadde jeg også med min første. Da riene startet og jeg kom meg på sykehuset hadde jeg fortsatt 4 cm før det sakte, men sikkert ble mere.

Med nr 2 kom jeg inn på sykehuset med 8 cm. Hadde ikke spesielt vondt da og hadde ikke merket noe til det. Den fødselen gikk rimelig fort kan man si.

Skrevet

Legen min sa jo at jeg hadde 4cm åpning... men han er jo helt blomkål viser det seg jo.

Jeg reiste inn på føden for sjekk, de gjorde store øyne da jeg fortalte hva legen hadde sagt, for jeg hadde knappe 2cm... Jeg ble så skuffa.

Men tror nok din jm har mere peiling enn min lege hadde!

Skrevet

Åååå så spennende ;o) Du skal se at du er snart 2 barnsmor :o)

Skrevet

Håper jo det da, selv om det ikke var mye oppløftende svar her :o

=)

Skrevet

Så spennende!! :-D

Lykke til!

Skrevet

Det skjer nok fortere enn du tror :o) Jeg har feelingen at du blir mamma igjen ganske så snart :o)

Skrevet

Ja ja, vi ses når du kommer tilbake fra føden. Sitter her fremdeles da jeg.......sukk.

Skrevet

Oi, oi, oi...

Kanskje den kommer i natt.

Spennende

Skrevet

Intensity

Vi får nå se, ikke sikkert det skjer noe mer her:( Ikke har jeg fått ny time til JM heller, så jeg kommer vel til å sitte her 3 uker over termin med 7cm åpning uten at det skjer noe mer :P

Har du noen tegn eller? Hvordan er formen?

Skrevet

Jeg kan vedde ganske mye på at du føder først, du har i det minste tegn.

Her er det bare en mage som struten på en sliten kropp, men ingen plager eller noe som helst annet. Formen er bra så kan ikke klage, er bare sliten og vagger som gal.

Kommer til å savne magen siden det er så fint å være gravid, men er klar for å få resten overstått nå......

Skrevet

Du har vært heldig med formen da i det minste, selv om det er en liten trøst:) Babyen kommer nok snart;)

Har fått masse menssmerter jeg nå, så vurderer å kontakte føden...Mulig jeg får komme på skjekk for å se om det skjer noe mer eller at de kan ta vannet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...