Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Hvordan gjør dere det fra avgjørelsen er tatt til en av dere finner et annet sted å bo?? Er i den fasen nå....vanskelig!!!!!
3 blå Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Jeg flytta til mamma og pappa dagen etter bruddet. Hadde aldri fungert å bo sammen...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Har en på ni mnd og en på 4 år, ammer fortsatt jeg og. Syns det blir så opprivende og utabilt og flytte først en gang før vi finner det stedet vi akl bo liksom.... og Bf nekter å flytte ut... føler at jeg bare må bo her til jeg finner no annet... alt vil jo ta tid. Dette er vankelig syns jeg, man får jo nesten lyst til å gi opp før man har begynt!
Mamma+2 Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Fra BF sa at det var over ¨så flytta han inn til sine foreldre en periode- der ble han ikke lenge- for de støttet han på ingen måter over hvordan han hadde oppført seg ( et nytt forhold bak min rygg...) så han leide et sted ganske raskt- nå lå det i kortene at vi skulle selge vårt felles hjem....hadde IKKE taklet å bo sammen med han etter at det var over med oss....var ille nok å bo i huset vårt midlertidig...ordne med megler ++ måtte jo ha lit kontakt. nekter han å flytte så ville jeg ha flytet til noen du kjenner godt- hva med foreldrene dine? Er det en mulighet? Man ødelegger seg helt ved å bo sammen når man vet det er over ... Håpe du kan finne deg noe raskt- det er tross alt bedre å sitte alene enn å sitte å titte på en man ikke er sammen med lenger.... Føler med deg- utrolig vondt mens det står på.....men det blir heldigvis bedre har jeg erfart- enda s¨å svart jeg såg på det.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 Takk for trøstende ord:) Jeg kan selvfølgelig flytte til mamma, men tenker mest på barna igrunn, syns det blir så trangt og trist for dem. Og det å måtte flytte to ganger på kort tid.. Han "truer" også med at han skal ha barna 50% og det er det som har fått meg til å holde ut altfor lenge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå